Weków nie ma nigdzie!

31. Data: 2016-07-29 15:11:04

Temat: Re: Weków nie ma nigdzie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 15:08:51 +0200, Ikselka napisał(a):

> To nie jest wierzenie - to jest fakt. Podobny skutek byłby doodbytniczo, no
> ale ze względu na skutki uboczne w postaci poparzenia odbytu alkoholem...
> Nie bez powodu pewne leki dla szybszego działania zaleca się zażywać kładąc
> kapsułkę "pod język"

albo doodbytniczo.

> Pod językiem znajduje się mnóstwo bardzo płytko (bo
> bezpośrednio pod śluzówką) położonych naczyń krwionośnych, mozesz je sobie
> obejrzeć u siebie, jest ich tam cały splot. Kiedy kładziesz tam kapsułkę
> leku albo pijesz alkohol przez słomkę (zauważ - ze słomki płynie mały
> strumień płynu i dostaje się on sukcesywnie właśnie pod język!),
> lek/alkohol jest natychmiast wchłaniany do tych naczyń i dostarczany gdzie
> trzeba bez bariery wątrobowej...

j.w.

32. Data: 2016-07-29 15:44:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 15:08 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> To nie jest wierzenie - to jest fakt.
(...)

Dlatego pisałem o wierzeniu, nie o micie.
Wiara nie musi być fałszem/mitem, a dla Ciebie już na pewno nie jest.
:)

Niemniej picie przez słomkę jest tylko jednym ze sposobów odpowiedniego
wprowadzenia alkoholu do organizmu. Można to osiągnąć inaczej, na przykład
przez długie płukanie ust. A można też za pomocą słomki pić bez dłuższego
wystawiania błony śluzowej na działanie alkoholu.

I tak wiadomo, o co chodzi.

--
Trefniś

33. Data: 2016-07-29 18:00:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 15:44:06 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> wprowadzenia alkoholu do organizmu. Można to osiągnąć inaczej, na przykład

To to samo - bezpośrednie wchłanianie przez śluzówkę i naczynia krwionośne.
Można też metodą wziewną - bardzo skuteczną, jak wszystkie metody, które
omijają wątrobę.

> A można też za pomocą słomki pić bez dłuższego
> wystawiania błony śluzowej na działanie alkoholu.

Można i bez słomki - wlewając wprost do gardła.

> I tak wiadomo, o co chodzi.

O naczynia ;-]

34. Data: 2016-07-30 12:05:34

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 15:44, Trefniś pisze:

> (...)
>
> Dlatego pisałem o wierzeniu, nie o micie.
> Wiara nie musi być fałszem/mitem, a dla Ciebie już na pewno nie jest.
> :)

Pierdolisz Waść!

Pisałeś w kontekście, jakoby za PRL-u były takie niedorzeczne wierzenia
a teraz (domyślnie) ich nie ma.

Erestyką nie nadrobisz... Nie ma chuja :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

35. Data: 2016-07-30 13:48:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 12:05 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

Co ja pisałem, a co zrozumiałeś nielocie to dwie różne sprawy.

> Erestyką nie nadrobisz... Nie ma chuja :)

Erestyka (sic! - chyba od erekcji?), chuj...
Wiesiaczek, dodaj ejakulystykę - to ci oczy zalewa...
I nie przenoś dyskusji z innych grup.
EOD

--
Trefniś

36. Data: 2016-08-15 23:46:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .07.2016 o 12:05 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:
>
> Co ja pisałem, a co zrozumiałeś nielocie to dwie różne sprawy.

> Erestyka (sic! - chyba od erekcji?), chuj...
> Wiesiaczek, dodaj ejakulystykę - to ci oczy zalewa...

Chujsteczkę mu.

--
XL

Znalezione
cukinia lub kabaczek - najlepszy przepis
Bób prażony
Dedykacja
Tatar z kurczaka