Znalezione

1. Data: 2016-07-26 15:55:55

Temat: Znalezione
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak trochę po czasie ale tam gdzie byłem nie było prądu ani internetu
(komórki są na węgiel a nie na Internet):

"JAK W...
Zebrałam stos truskawek (na plantacji, gdzie można jeść do woli, a za
to, co zerwie się do pojemnika trzeba zapłacić).
Przetarłam truskawki przez sitko.
Przetarłam truskawki przez sitko.
Przetarłam truskawki przez sitko.
Mieszałam w garze przez jakieś sto lat..
Dżem.
Przychodzi Brodoziak z pracy.
- Tatooooooo - A.drze się okrutnie lecąc ku drzwiom.
- Co się stało? - pyta zdezorientowany B.
- Mama zrobiła, nawet nie wiesz, co zrobiła. Zrobiła dżem!
- Bardzo się cieszę - mówi B
- I jest taki dobry, taki pysznościowy!
- Świetnie! - cieszy się B.
- Jak ze sklepu! - krzyczy A.
=D
Kura w załamaniu kulinarnym
www.kura-kura.pl"
No i właśnie....
pozdr
Stefan

2. Data: 2016-07-26 16:26:33

Temat: Re: Znalezione
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak trochę po czasie ale tam gdzie byłem nie było prądu ani internetu
> (komórki są na węgiel a nie na Internet):
Jak miło pocztać, że jeszcze istnieją ludzie bez komurki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2016-07-28 00:12:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-26 o 16:26, Stokrotka pisze:

> Jak miło pocztać, że jeszcze istnieją ludzie bez komurki.

Ale Ty masz coś lepszego-garaż.

--
animka

4. Data: 2016-07-28 13:38:36

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-28 o 00:12, Animka pisze:

> Ale Ty masz coś lepszego-garaż.

Garasz.

5. Data: 2016-07-29 01:10:31

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 28 Jul 2016 13:38:36 +0200, w <5799eebf$0$657$65785112@news.neostrada.pl>,
wolim <n...@p...tu> napisał(-a):

> Garasz.

Garasz to duży garnek.

6. Data: 2016-07-29 14:48:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 01:10 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> Thu, 28 Jul 2016 13:38:36 +0200, w
> <5799eebf$0$657$65785112@news.neostrada.pl>,

> Garasz to duży garnek.

Jakieś źródło?

Tort Garasz:
http://gotowanie.onet.pl/przepisy/tort-garasz,101372
.html

A w Londynie można nawet takiego Garasza spróbować:
http://merysony.com/torty/12_tort_garasz.html

--
Trefniś

7. Data: 2016-07-29 17:56:22

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sie nie śmiać z garażu !

Z jednej strony za płotem wojna Ruskich z Ukraińcami,
z drugiej Arabi atakują Zachód,
a ja tu sobie w garażu leżę i się byczę.

Całkiem klawo. Zwłasza w takim zawirowaniu światowym, a pewnie będzie nie
lepiej.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2016-07-29 18:41:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 17:56 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> [...]
> a ja tu sobie w garażu leżę i się byczę.
>
> Całkiem klawo. Zwłasza w takim zawirowaniu światowym, a pewnie będzie

Stokrotko, przecież wiesz, że niektórzy nie mają domu, choć mieszkają w
nawet wypasionej, własnej nieruchomości.
Czy to przypadkiem nie oni mają taki ubaw?
:)

--
Trefniś

9. Data: 2016-07-29 18:52:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-29 17:56, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> [...]
> a ja tu sobie w garażu leżę i się byczę.
>
> Całkiem klawo. Zwłasza w takim zawirowaniu światowym, a pewnie będzie

Jak podziemny, to spoko, możesz spać spokojniej.

10. Data: 2016-07-29 19:39:47

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 18:52 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-07-29 17:56, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Jak podziemny, to spoko, możesz spać spokojniej.

Nastała moda na przetwory...

Podobno grzyby obrodziły, jak w 1939...

Rodzi się więcej chłopców, niż dziewczynek:
http://mamdziecko.interia.pl/eksperci/ginekolog/news
-w-polsce-rodzi-sie-wiecej-chlopcow-niz-dziewczynek,
nId,619348
http://www.edziecko.pl/rodzice/1,102740,7337640,Rodz
i_sie_coraz_mniej_dziewczynek_.html

Idzie wojna?
:\

--
Trefniś

cukinia lub kabaczek - najlepszy przepis
Bób prażony
Dedykacja
Tatar z kurczaka
Mastercook kuchenka gazowa