Znalezione

11. Data: 2016-07-29 22:06:07

Temat: Re: Znalezione
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-29 19:39, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Nastała moda na przetwory...
>
> Podobno grzyby obrodziły, jak w 1939...
>
> Rodzi się więcej chłopców, niż dziewczynek:
> http://mamdziecko.interia.pl/eksperci/ginekolog/news
-w-polsce-rodzi-sie-wiecej-chlopcow-niz-dziewczynek,
nId,619348

> http://www.edziecko.pl/rodzice/1,102740,7337640,Rodz
i_sie_coraz_mniej_dziewczynek_.html

> Idzie wojna?
> :\

A mąka, cukier drożeją czy tanieją?

12. Data: 2016-07-29 23:22:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 19:39:47 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> http://mamdziecko.interia.pl/eksperci/ginekolog/news
-w-polsce-rodzi-sie-wiecej-chlopcow-niz-dziewczynek,

Cóż, musi.

13. Data: 2016-07-29 23:31:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 22:06 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-07-29 19:39, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

-w-polsce-rodzi-sie-wiecej-chlopcow-niz-dziewczynek,
> [...]

Wnioskowanie na podstawie cen jest przedwczesne albo nieskuteczne obecnie.
Cała równowaga podaż/popyt jest zachwiana, tym się zwyczajnie teraz
manipuluje w imię maksymalizacji zysków. Zwłaszcza, że w 2017 będą zmiany
w kwotach produkcji cukru, ale też poluźnienie zabezpieczenia minimalnych
kwot zysku. Na obecne ceny np. mąki mają też wpływ szacunki dot.
tegorocznych zbiorów.

Odczucia ludzi, czyli kupujących skutkują wzrostem popytu wtedy, kiedy już
zaczyna się mówić o takiej możliwości.
Najpierw "natura" reaguje większą ilością męskich potomków, dawniej
mawiano o takiej zależności. Przy czym to nie muszą być przyszli
żołnierze, ale chłopcy zastępujący ofiary.

Te grzyby mogą brzmieć zabawnie, ale ja rzeczywiście słyszałem jesienią
1981 roku - "wysyp grzybów jak w 1939, będzie wojna" i zdarzył się stan
wojenny :) Tu nie rozumiem, dlaczego akurat to miałoby dotyczyć grzybów,
opisałem obserwację.
I tylko dlatego pozwoliłem sobie na (chyba niezbyt udany) żart.

--
Trefniś

14. Data: 2016-07-29 23:58:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-29 23:31, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> [...]
> opisałem obserwację.
> I tylko dlatego pozwoliłem sobie na (chyba niezbyt udany) żart.

Wklejając linki wyjaśniający powód narodzin chłopców... niezbyt
rzeczywiście udany żart.

Chłopców rodzi się zwykle więcej niż dziewczynek.
Grzybów dwa lata temu też było dużo.
A pora na przetwory co roku jest podobna.

Więc może jakby w grudniu brakło słoików, a w lutym kurek wysyp był, to
można by straszyć...

15. Data: 2016-07-30 01:16:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 23:58:44 +0200, Qrczak napisał(a):

> Więc może jakby w grudniu brakło słoików, a w lutym kurek wysyp był, to
> można by straszyć...

To nie jest kwestia straszenia, tylko kojarzenia. I bez wysypu historia
lubi się powtarzać, więc biada temu, kto jej nie zna...

16. Data: 2016-07-30 09:26:35

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 23:58 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-07-29 23:31, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> [...]
nId,619348

i_sie_coraz_mniej_dziewczynek_.html

> Wklejając linki wyjaśniający powód narodzin chłopców... niezbyt

Przyganiał kocioł garnkowi.
Poczytaj mistrzu jeszcze raz podlinkowane artykuły.

> Chłopców rodzi się zwykle więcej niż dziewczynek.

Dopiero w XXI wieku odwraca się trend. Czyli konsekwentnie nie czytasz,
ale dyskutujesz.
"Pamiętacie czasy, kiedy na mężczyznę "przypadały" dwie kobiety? Teraz
sytuacja powoli się odwraca. W Polsce przychodzi na świat coraz mniej
dziewczynek - takie zaskakujące wyniki przynosi nowy raport GUS-u."

Wszystko traktuję jako żart, ale oczywiście niektóre koguty nie pominą
okazji...

--
Trefniś

17. Data: 2016-07-30 10:05:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 09:26, Trefniś pisze:

> [...]
> dziewczynek - takie zaskakujące wyniki przynosi nowy raport GUS-u."
>
> Wszystko traktuję jako żart, ale oczywiście niektóre koguty nie pominą

Cóż... kiedyś kobiety masowo umierały przy porodach, obecnie mężczyźni
masowo giną na motocyklach, w samochodach itp. Może natura podpatrzyła
trend i próbuje wyrównać.

Ewa

18. Data: 2016-07-30 10:27:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 10:05 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Cóż... kiedyś kobiety masowo umierały przy porodach, obecnie mężczyźni
> masowo giną na motocyklach, w samochodach itp. Może natura podpatrzyła
> trend i próbuje wyrównać.

Możebne i całkiem zgrabne :)

Ale też można pomyśleć, że to dowód na prawdziwość spekulacji o celowym
wywołaniu depopoulacji.
W końcu faceci nie rodzą.
Tu ktoś zaraz pomyśli o szkodliwości szczepień, oraz o innych spiskach
światowych :)

Głupi temat, żałuję wywołania tej "dyskusji".
Właśnie pakuję kolejną porcję kapusty do słoików, na kiszonkę.

--
Trefniś

19. Data: 2016-07-30 11:10:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 10:27, Trefniś pisze:

> Właśnie pakuję kolejną porcję kapusty do słoików, na kiszonkę.

I jeszcze to! Coraz mniej kobiet potrzeba...

Ewa

20. Data: 2016-07-30 11:33:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 11:10 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> I jeszcze to! Coraz mniej kobiet potrzeba...

O żesz...
O tym nie pomyślałem...
Trefniś ślepym narzędziem w rękach iluminatów i innych takich od New World
Order...

--
Trefniś

cukinia lub kabaczek - najlepszy przepis
Bób prażony
Dedykacja
Tatar z kurczaka
Mastercook kuchenka gazowa