Re: Wesołych...

Data: 2014-01-02 17:06:31
Temat: Re: Wesołych...
Od: Fragile <s...@o...pl>

> jeśli sprawdzanie kogoś - czyli
> pytanie tak, że on nie czuje/widzi pytania
> jest manipulacją to ... ?
> Ale tego inaczej nie da się sprawdzić - pokazujesz
> komuś stereogram i pytasz co widzi ?

W przypadku stereogramu każdy widzi to samo. Pozostaje kwestia techniki
patrzenia, ale ona w sumie nie ma znaczenia. W przypadku interakcji
międzyludzkich sprawa nieco się 'komplikuje' :) Tzn jest zdecydowanie
bardziej złożona. Ile ludzi, tyle odpowiedzi i interpretacji uwarunkowanych
tysiącami czynników...

> a co mąż na to ? :))))))))))))))))))))

Nauczyciele mają taryfę ulgową ;)

> no własnie ?
> Nawet IXi Ci się nie odgryzie.

Najpierw trzeba mieć się za co odgryzać :)
Tak dla zasady to nudne :)

> Wszyscy Cie lubia to nikt nie da
> Ci szansy by sie ćwiczyć :)))))

To nie prawda. Nie ma osób przez wszystkich lubianych.
A 'przećwiczona' już tutaj byłam nieźle...

> już sie nie moge doczekać :))))))
>
> ..

Powiem Ci w tajemnicy, skoro nikt nie słucha: ja też :)))

> teraz Ty zaserwowałaś - tak dwa w jednym ?

Uczę się od najlepszych ;)

> mam się bać , że będziesz zbyt miła ?
> czy, że mnie zignorujesz ?

A czego byś się bardziej 'bał' (jeśli w ogóle czegokolwiek)? :)))

M.