Data: 2005-12-31 12:26:18
Temat: Re: Whirlpool - serwis
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Thu, 29 Dec 2005 15:53:15 +0100, AWJ napisał(a):
> Ja miałam do czynienia z serwisem Whirpoola przy okazji naprawy pralki. Pan
> serwisant też stwierdził niemożność naprawy i po 2 tygodniach dostałam pismo
> (takie samo pismo dostał sklep, w którym kupiłam prawlkę) z decyzją o
> wymianie produktu na nowy. Okazało się, że mój model jest już
> nieprodukowany, więc zaproponowamo mi inny - równy cenowo, ale jako że byłam
> zrażona do marki, pozwolono mi w sklepie (MM Okęcie W-wa) na wzięcie pralki
> innej firmy, byle nie była tańsza niż moja. I tak też zrobiłam. Co do
> faktury - chyba miałam, ale tego już nie pamiętam. A poza tym, jesli w
> gwarancji masz stempel sprzedawcy, to wiedzą gdzie kupiłeś i tam też zapewne
> dokonasz wymiany na inny sprzęt. Pozdrwiam AJ
U mnie było podobnie. Modelu też już nie było, a podobny był
w promocji - tańszy. Pozwolili dobrać sobie coś do pełnej kwoty
ceny pierwszej lodówki, ale niestety tylko jedną rzecz.
Sklep to Euro-AGD. Aha, ja miałem fakturę.
--
Pozdrawiam
Miroo
|