Re: Wiara i rodzina

41. Data: 2010-04-17 19:17:17

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Celem analogi bułą niestosowność w podobieństwach,

Niestosowność to może Ty widzisz. Ja nie widzę w tym niczego niestosownego.
Co Ciebie obchodzi ile razy i w jakich odstępach ktoś brał ślub?

Ewa

42. Data: 2010-04-17 19:18:40

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:09, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Coś jest na rzeczy.

Qra
--
[...]

43. Data: 2010-04-17 19:22:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:17, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Porządek musi być!

Qra
--
[...]

44. Data: 2010-04-17 19:25:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 21:17:04 +0200, Ender napisał(a):

> Wszędzie wietrzysz zaczpkę i moją coraz gorszą wolę.

A ja to nawet już nie muszę zaczepek robić, aby były wietrzone :-)

45. Data: 2010-04-17 19:25:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-17 21:17, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Porządek musi być!

Bo inaczej, to nie-polak.
U mnie 6 lat. Od dziecka.
I. (zdecydowanie innej narodowosci)

46. Data: 2010-04-17 19:29:31

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Czy dla Ciebie poziom marchewki jest porównywalny do Ixi?

Mam nadzieje, ze jednak nie. ;-)

> Zacytuj mi proszę chociaż jedno merytoryczne i wartościowe poznawczo
> zdanie marchewki?
> Bo ja nigdy się takiego nie doczekałem, jak tolerowałem jeszcze jej
> zachowanie.

Cos musialo enderka pocno pokasac z tego, co pisalam. A niby taki
gieroj, no.

> Poza tym, gdy nie tracisz kontroli nad sobą, to cenię sobie Ciebie
> na równi z Ixi

medeo, zostalas powaznie doceniona! ;-)
I.

47. Data: 2010-04-17 19:34:23

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to witaj w klubie.
> Teraz wiesz, jak ja się czuję w rozmowie z Tobą.
> I to od dawna.
> Jeśli chcesz to jakoś rozwiązać, to oczywiście pójdę na współpracę,
> choć obawiam się, że będzie ciężko.

No wiesz, ja mam wrażenie, że na siłę chcesz się o coś pokłócić, no ale
skoro jednak nie, to w porządku, możemy zrobić EOT. ;)

Ewa

48. Data: 2010-04-17 19:38:26

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Pewnie, olej wszystkie normy obyczajowe i zwyczaje.

Ekspert od malzenskiej przysiegi sie znalazl.

> Widzisz, tak to cham nieudolnie starał się być człowiekiem.

A wyszlo mu jak zawsze.
I.

49. Data: 2010-04-17 19:43:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:29, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Mam nadzieje, ze jednak nie. ;-)

> Cos musialo enderka pocno pokasac z tego, co pisalam. A niby taki
> gieroj, no.

> medeo, zostalas powaznie doceniona! ;-)

Tak. Na miejscu Ewy też bym zaczęła się stresować.

Qra
--
[...]

50. Data: 2010-04-17 19:44:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:25, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Bo inaczej, to nie-polak.
> U mnie 6 lat. Od dziecka.
> I. (zdecydowanie innej narodowosci)

Mam Ci to wytłumaczyć wedle logiki by xl?
Długo brzuch zrzucałaś, Marcheweczko.

Qra
--
[...]

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł