Re: Wiara i rodzina

161. Data: 2010-04-19 13:09:48

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tym razem nie udało się niczego konkretnego sproQrować, ale zawsze można
> ogólnie.

Miałaś rację Aicha. To musi mocno swędzieć nie móc tak osobiście przyłożyć.

Qra

162. Data: 2010-04-19 14:16:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

to tylko z tyłu nie podchodź

163. Data: 2010-04-19 15:55:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Miałaś rację Aicha. To musi mocno swędzieć nie móc tak osobiście przyłożyć.

No pewnie że tak! Przecież widać, jak się łapie każdej okazji do
podrapania. A wystarczyłoby zluzować KF i dać upust wszystkim żądzom...

Ewa

164. Data: 2010-04-19 16:13:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-19 16:16, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 19-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> to tylko z tyłu nie podchodź

Inaczej to się teraz nie da. W ciasnym boksie koń stoi.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

165. Data: 2010-04-19 16:14:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-19 17:55, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No pewnie że tak! Przecież widać, jak się łapie każdej okazji do
> podrapania. A wystarczyłoby zluzować KF i dać upust wszystkim żądzom...

Okazać litość? To takie niepatriotyczne.

Qra
--
[...]

Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł