Re: Wiara i rodzina

91. Data: 2010-04-17 21:15:16

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqd7kg$t92$12@inews.gazeta.pl...

> Dokładnie. Co Cię zdziwiło?

To, że Ty też często nie jesteś na niczyim miejscu a piszesz, co inni
ludzie powinni robić. Niesiesz swoją Prawdę, a prawd jest tyle, ilu jest
ludzi.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

92. Data: 2010-04-17 21:16:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:46, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Tego czarnego, ciemnego, prawdziwie polskiego?
> Poproszę.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4129853bc72961
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce3239122536860c
.html

Bierzcie i jedzcie. Już mi domowe sępy pół zeżarli.

Qra
--
jaki brzydki, taki dobry

93. Data: 2010-04-17 21:17:03

Temat: Re: [OT] Wiara i rodzina
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Chyba Twojego samopoczucia nie obraziłam :)

Mojego samopoczucia - nie, tylko mnie!! ;-)

> 37,5 u mnie to lajtowo. Jak zniknę, to znaczy, ze dogorywam.

Trzymam kciuki, bys przeszla jak najlagodniej. Choc temp. akurat pomaga
w takich chorobach.
I.

94. Data: 2010-04-17 21:18:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 23:00, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nigdy_nie_będziesz_na_miejscu_Ewy. Dlaczego więc kłamiesz, że wiesz, co
> byś zrobiła?

Skąd ta pewność, że _nigdy_nie_będę_?

Qra
--
[...]

95. Data: 2010-04-17 21:20:06

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-17 22:46, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]

Liczylam, ze nie tylko oczy nasyce...
Produkcja przemyslowa, ja widze.
I.

96. Data: 2010-04-17 21:20:25

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Skąd ta pewność, że _nigdy_nie_będę_?

Bo ja Ci nigdy nie ustąpię!

Ewa

97. Data: 2010-04-17 21:20:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:56, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Jak raczyła podkreślić XL pomimo własnego samopoczucia jestem już starą
> dupą, to może powinnam bardziej zadbać o siebie? A może rzeczywiście
> łagodnie to przejdę, skoro nawet po dzisiejszym wysypie tutaj siedzę ;)

Odkąd jestem już stara, dupą przestałam się oszczędzać. Mało czasu
zostało. Szkoda marnować.

Qra
--
[...]

98. Data: 2010-04-17 21:20:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce3239122536860c
.html

> Bierzcie i jedzcie. Już mi domowe sępy pół zeżarli.

Dzięki, wygląda smakowicie.

Ewa

99. Data: 2010-04-17 21:21:09

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nigdy_nie_będziesz_na_miejscu_Ewy. Dlaczego więc kłamiesz, że wiesz, co
> byś zrobiła?

To niewinny żarcik był, Chironie.

Ewa

100. Data: 2010-04-17 21:21:18

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

.html
.html

> Liczylam, ze nie tylko oczy nasyce...
> Produkcja przemyslowa, ja widze.

Zapomialam...
Ziarna dla papug tez wmieszlas.
Sluchaj, poprosze o przepis. I info, na jakim sprzecie to produkujesz.
Na priva.
I.

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł