Re: Wiara i rodzina

81. Data: 2010-04-17 20:50:47

Temat: Re: [OT] Wiara i rodzina
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 22:40, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Miałam wszystko oprócz z różyczki tak twierdzi mama. Ospę ponoć łagodnie
> przeszłam.
> Najbardziej mi przykro, że w 7 rocznicę urodzin Miśka, czyli już za
> tydzień będę siedzieć w domu, a towarzystwo będzie radośnie robić grilla :(

A czemu? Stara ospę prześmigała na wczasach w górach a różyczkę na
wczasach nad morzem. Na brak atrakcji nie narzekała.

Qra
--
[...]

82. Data: 2010-04-17 20:56:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
>
> A czemu? Stara ospę prześmigała na wczasach w górach a różyczkę na
> wczasach nad morzem. Na brak atrakcji nie narzekała.

Jak raczyła podkreślić XL pomimo własnego samopoczucia jestem już starą
dupą, to może powinnam bardziej zadbać o siebie? A może rzeczywiście
łagodnie to przejdę, skoro nawet po dzisiejszym wysypie tutaj siedzę ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

83. Data: 2010-04-17 21:00:18

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-04-17 21:29, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Tak. Na miejscu Ewy też bym zaczęła się stresować.
>
> Qra
> --
> [...]

Nigdy_nie_będziesz_na_miejscu_Ewy. Dlaczego więc kłamiesz, że wiesz, co byś
zrobiła?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

84. Data: 2010-04-17 21:01:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Jak raczyła podkreślić XL pomimo własnego samopoczucia jestem już starą
> dupą

Moglabys nas nie obrazac? Dzieki.

> to może powinnam bardziej zadbać o siebie?

Powinnas.

> A może rzeczywiście
> łagodnie to przejdę, skoro nawet po dzisiejszym wysypie tutaj siedzę ;)

Mi zajelo 1,5 tygodnia. Pierwsze 5-6 w sporej goraczce. Jak na stara
dupe przystalo.
I.

85. Data: 2010-04-17 21:01:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nigdy_nie_będziesz_na_miejscu_Ewy. Dlaczego więc kłamiesz, że wiesz, co
> byś zrobiła?

A Ty tak serio?
I.

86. Data: 2010-04-17 21:02:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Uważam po prostu, że Redi trąci nieco dziwnymi klimatami i sposobem
> myślenia i wolałem, abyś nie szła raczej w tym kierunku.

No wiesz, moje śluby miałam prawie 10 lat temu. Niewiele na to możemy
poradzić. ;)

Ewa

87. Data: 2010-04-17 21:02:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 23:00:18 +0200, Chiron napisał(a):

> Nigdy_nie_będziesz_na_miejscu_Ewy. Dlaczego więc kłamiesz, że wiesz, co byś
> zrobiła?

Ojej, zamienić się miejscami na wspólnej grzędzie to nie taki znów problem
:-PPP

88. Data: 2010-04-17 21:06:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Moglabys nas nie obrazac? Dzieki.

Chyba Twojego samopoczucia nie obraziłam :)

> Powinnas.

Grzeję się.

> Mi zajelo 1,5 tygodnia. Pierwsze 5-6 w sporej goraczce. Jak na stara
> dupe przystalo.

37,5 u mnie to lajtowo. Jak zniknę, to znaczy, ze dogorywam.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

89. Data: 2010-04-17 21:11:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqd7kg$t92$12@inews.gazeta.pl...

> A Ty tak serio?
> I.

Dokładnie. Co Cię zdziwiło?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

90. Data: 2010-04-17 21:14:50

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqd7kg$t92$12@inews.gazeta.pl...

> Dokładnie. Co Cię zdziwiło?

To, ze Ty tak serio.
I.

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł