Re: Wiara i rodzina

151. Data: 2010-04-18 20:46:20

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Tylko, że ENder nie pisze tak bez sensu. Nawet lubię czytać jego posty.

No i mamy kolejną świętą trójcę.

--
Pozdrawiam - Aicha

"Czasami reset nie wystarczy, trzeba wywalić korki..."

152. Data: 2010-04-18 20:50:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> ciągle ściągają się od nowa, więc mam wszystkie wciąż jako
> nieprzeczytane. Nie wątkuję więc ich, żeby się połapać po dacie i
> godzinie, ale bez sensu takie czytanie.

Może gdzieś coś za/od-ptaszkowałaś niechcący?

153. Data: 2010-04-18 21:10:00

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Może gdzieś coś za/od-ptaszkowałaś niechcący?

Już wszystkich możliwości próbowałam. Na onecie mi po prostu za każdym
razem odnawia subskrypcję. Nie wiem, czemu.

Ewa

154. Data: 2010-04-18 21:17:36

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-18 22:46, Aicha pisze:

> No i mamy kolejną świętą trójcę.

Amen.

155. Data: 2010-04-18 21:31:24

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i mamy kolejną świętą trójcę.

Słonko, co Ty piszesz?!
Ja i święta....
Chyba taka z różkami :P
Mam swoje za uszami i do świętości mi daleko.
Taki sam ze mnie słaby i grzeszny człowiek, jak i z Ciebie i z ENdera i
z każdego z nas.
Na szczęście w każdym z nas jest też ziarenko dobra i tylko od nas
zależy, czy ono rozkwitnie.
Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.
Magda

156. Data: 2010-04-19 06:25:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

.html
.html

> Jeśli tak- to przepraszam. Wydało mi się to dowcipne- ale zdaje się, że
> zawiodło mnie wyczucie. Przepraszam.

Zapewne nieporozumienie wynikło z tego, iż nawet nie wiem, że Biedronka
jakieś proszki do chleba ma.

Qra, bo ja tam tylko tani alkohol kupuję.

157. Data: 2010-04-19 07:40:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Zapewne nieporozumienie wynikło z tego, iż nawet nie wiem, że Biedronka
> jakieś proszki do chleba ma.
>
> Qra, bo ja tam tylko tani alkohol kupuję.

Ma. My kupujemy- dobry. Oczywiście- zero porównania z robionym od
podstaw...ale w blokach trudno taki sprokurować. Jednak jeśli chodzi o
alkohol...no, naprawdę odradzam. Powaga. Szkoda zdrowia. Lepiej
samodzielnie- tanio, zdrowo.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

158. Data: 2010-04-19 11:07:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

ale co tak bez polotu?

159. Data: 2010-04-19 12:36:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 17-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ale co tak bez polotu?

Se poleciał. A z koniem kopać się nie będę

Qra, na Pegazie

160. Data: 2010-04-19 13:04:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Apr 2010 13:07:04 +0200, tren R napisał(a):

> Dnia 17-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ale co tak bez polotu?

Tym razem nie udało się niczego konkretnego sproQrować, ale zawsze można
ogólnie.

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł