Re: Wiara i rodzina

141. Data: 2010-04-18 13:56:31

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqf0o1$hb9$3@inews.gazeta.pl...

> Chiron i Iksi - Wy, tacy gleboko wierzacy, "bijacy sie" tutaj o swojego
> prezydenta - nie ogladacie i nie celebrujecie jego ostatecznego
> pozegnania?
> I.

Tak, ja się biję z każdym o swojego prezydenta. Nie pamiętam- kogo ostatnio
pobiłem- przypomnij proszę? Nie był on Twoim prezydentem? No chyba, ze nie
masz polskiego obywatelstwa? Pisałem Ci- oglądam. Jednak w kompie mam więcej

--

Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

142. Data: 2010-04-18 15:57:13

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-17 18:55, medea pisze:

> Wiesz, Ender, robisz niepotrzebny błąd słuchając Ikseli jak wyroczni.
> Ślub cywilny brałam w roku 2000, a dziecko urodziłam w 2003.
> Musiałabym 3 lata w ciąży chodzić, żeby sprostać wymaganiom Ikseli,
> ale aż taka miła dla niej nie chcę być. ;)
>
> Ewa
No wiesz Ewo, 2 lata to podobno słonice.
Ale podobno słonice są najlepszymi matkami.
Nie pękaj.
Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa (jesteście szczęśliwi).

143. Data: 2010-04-18 15:58:54

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-17 19:38, Ender pisze:

> Dobra, skończ już te herezje proszę, nie chcę ich słuchać.
> Bez względu na to czy wierzymy czy nie, nawet na chłopski rozum,
> jak Bóg pobłogosławi czyjś związek, to na pewno on na tym nie straci.
> A może i na dzieci spojrzy potem łaskawiej.
> Jak nie doczekasz łaski Pańskiej to nic się nie stanie,
> ale Jego gniewu na pewno nie chciałabyś ściągnąć na nikogo.
> Chyba każdemu rozumnemu, nie tylko rodzicowi, na tym przecież zależy.
> ENder

Bardzo mądre słowa.

144. Data: 2010-04-18 16:00:17

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-17 19:54, medea pisze:

> Myślałam, że rozmawiamy poważnie. Trzeba było dać jakiś uśmieszek czy
> coś, zamiast teraz udawać, że żartowałeś. Chciałeś się czegoś
> dowiedzieć, to się teraz tego nie wstydź przed samym sobą.

> Ale o co Ci chodzi? Dlaczego nie chcesz słuchać? Tak trudno Ci
> zrozumieć, że ktoś może mieć inne podejście do niektórych spraw?

> To są dopiero herezje pozbawione logiki nawet w samej czystej formie,
> nie wnikając w treść.
>
> Ewa
Ewuniu - dla człowiek wierzącego to świętość.
I jeśli mówisz, że wiara jest herezją, to obrażasz uczucia religijne
chrześcijan.

145. Data: 2010-04-18 16:15:25

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> I jeśli mówisz, że wiara jest herezją, to obrażasz uczucia religijne
> chrześcijan.

Nie mówię, że wiara jest herezją, Madziu. Herezją nazwałam pozbawioną
logiki wypowiedź Endera.

Ewa

146. Data: 2010-04-18 16:43:00

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No jasne, a nie była on czasem wyznaniem poniekąd mojej wiary, geniuszu?
> ;-)

Była, owszem, zauważyłam. Ale dlaczego uznałeś to za argument dla
ewentualnego ateisty?

Ewa

147. Data: 2010-04-18 17:23:21

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>
> Tak, ja się biję z każdym o swojego prezydenta. Nie pamiętam- kogo
> ostatnio pobiłem- przypomnij proszę? Nie był on Twoim prezydentem?

Nie byl. Byl prezydentem Polski, nie mnie. Niestety, sztampowo (wrecz
prymitywnie), zakladasz, podobnie jak Iksela, ze skoro jestem Polka, to
on byl moim prezydentem. Stad sie biora te durne podzialy: "prawdziwy
Polak" vs nie-polak. Kaczynski byl przede wszystkim politykiem,
reprezentantem Polski na arenie miedzynarodowej. Zadnej innej misyjnej
funkcji nie sprawowal. Choc jego tragiczna smierc wywoluje takie o nim,
mityczne wrecz, myslenie.
I.

148. Data: 2010-04-18 18:05:56

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ja od kilku dni nic nowego nie widziałam. Ale znalazłam to i zapuściłam
> synchronizację:
> http://groups.google.pl/group/pl.internet.komunikaty
/browse_thread/thread/27ab4aff6a611631?fwc=1

Jakoś powoli chyba dochodzę do ładu.

> Za dużo? ;)

Nie, ciągle ściągają się od nowa, więc mam wszystkie wciąż jako
nieprzeczytane. Nie wątkuję więc ich, żeby się połapać po dacie i
godzinie, ale bez sensu takie czytanie.

Ewa

149. Data: 2010-04-18 19:34:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hqdb6r$5vk$17@node2.news.atman.pl...

> Tak. Tylko dlaczego?

To pytanie raczej sobie powinieneś zadać.

> [...]
> którymi ją (w większym lub mniejszym stopniu) zniekształca. Często te
> najsilniejsze filtry włączają się, jak ta prawda dotyka naszego "prawa
> osobistego"- czegoś, co bardzo chcemy ukryć przd światem, a inni często
> i tak to widzą. Jednak my sami tego nie dostrzegamy- bo nie chcemy.
> Jeśli ktoś nam powie prawdę, której nie jesteśmy w stanie przyjąć- wtedy
> często zwracamy się przeciw mówiącemu. Tak właśnie potraciliśmy sporo
> znajomych. Dziś rozumiemy, że nie ma sensu komuś przekazywać czegoś,
> czego on i tak w danym momencie nie jest w stanie przyjąć. To taka nasza

Wyjaśnij mi Chiron, jeśli oczywiście masz na to ochotę czym jest ta
Prawda, której nie rozumiem i którą odrzucam. Pisze bez żadnej ironii.
Bardzo o tę Prawdę walczysz, często mam wrażenie, że czujesz, że ktoś po
niej depcze. Czym Ona jest? Nie potrafię z Tobą rozmawiać o rzeczy,
którą otoczyłeś jakimś magicznym i mistycznym mitem, potrzebuję konkretów.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

150. Data: 2010-04-18 19:47:26

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mówię, że wiara jest herezją, Madziu. Herezją nazwałam pozbawioną
> logiki wypowiedź Endera.
>
> Ewa
Uffff...
Tylko, że ENder nie pisze tak bez sensu. Nawet lubię czytać jego posty.

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł