Wieczne trwanie

41. Data: 2008-09-22 17:19:40

Temat: Re: Wieczne trwanie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> Gdy w drugim cyklu ma być powtarzanie tego z pierwszego cyklu to będzie
> nuda

dokladnie, dlatego cykl nalezy rozszerzac a nie powtarzac, pomysl przez
chiwle o spowolnionym cyklu komunikacji we wczesniejszysch wiekach, czy
komus to szkodzilo w kwestii oceny?

--
The Gnome

42. Data: 2008-09-22 17:20:08

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.09.2008 Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał/a:

> Gdy w drugim cyklu ma być powtarzanie tego z pierwszego cyklu to będzie nuda

Życie Cię nie zmienia?

BTW, nie masz większych problemów? :D
--
Relpp

43. Data: 2008-09-22 18:25:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Yhy, gra. Był, jest i będzie. Przed Big Bang też czas był - gdyby go nie
> było, nie mogłoby się NIC zacząć - żeby sie coś stało, zaczęło,

A może Czas = Bóg? Po prostu trwanie...

Ewa

44. Data: 2008-09-22 18:42:05

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote in

> Czyli wiecznosc = zycie - zycie - zycie - zycie - zycie ....
> i tak bez końca?

jak na filmie "Niesmiertelny" ("Highlander" - wlasnie obejrzalem 2 dni temu
na Canal+)

gdyby czlowiekowi udalo sie zapanowac nad genami tak, ze biologicznie to
moglby zyc praktycznie w nieskonczonosc zachowujac przez caly czas
biologiczny wiek ok. 25 lat
to wtedy umysl i psychika czlowieka mialaby szanse osiagnac pelny potencjal
ludzkiego mozgu (ktory normalnie ponoc jest wykorzystywany w mniej niz 2%)

"ledwie czlowiek zacznie rozumiec swiat w ktorym zyje jak juz sie zaczyna
wszystko konczyc"

--
Y?

45. Data: 2008-09-22 18:46:07

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yyy" <y...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
> gdyby czlowiekowi udalo sie zapanowac nad genami tak, ze biologicznie to
> moglby zyc praktycznie w nieskonczonosc zachowujac przez caly czas
> biologiczny wiek ok. 25 lat

Lepiej niech nie manipuluje przy genach.

> to wtedy umysl i psychika czlowieka mialaby szanse osiagnac pelny
> potencjal
> ludzkiego mozgu (ktory normalnie ponoc jest wykorzystywany w mniej niz 2%)

Wtedy każdy by kończył życie w wypadku albo zabity albo kończył sam ze sobą

> "ledwie czlowiek zacznie rozumiec swiat w ktorym zyje jak juz sie zaczyna
> wszystko konczyc"

Może o to chodzi?

46. Data: 2008-09-22 18:52:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 20:25:56 +0200, medea napisał(a):

> A może Czas = Bóg? Po prostu trwanie...
>
> Ewa

Myślałam o tym, ba - nadal myślę...
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

47. Data: 2008-09-22 18:55:41

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałam o tym, ba - nadal myślę...

Czas to ciągły wzrost entropii; można sobie wyobrazić że wszechświat jest
baterią która była na początku naładowa i która przez miliardy lat się
wyładowuje

48. Data: 2008-09-22 18:55:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Myślałam o tym, ba - nadal myślę...

No widzisz, ja też...
Ale to nie jest w sumie nic optymistycznego.

Ewa

49. Data: 2008-09-22 19:00:20

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> pomiarową, potem Neumann wymyślił że redukcję powoduje świadomość ludzka

Jeszcze zabawniejsza jest teoria wielu światów Everetta

50. Data: 2008-09-22 19:07:17

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:

> (ktory normalnie ponoc jest wykorzystywany w mniej niz 2%)

I znów mam ochotę opowiedzieć kawał o plisnołkach ;-((((
vB

TROLL A SPRAWA POLSKA...
Jesień
SZUKASZ PORADY?