Wieczne trwanie

31. Data: 2008-09-22 16:46:40

Temat: Re: Wieczne trwanie
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
news:gb8i8f$9mg$6@atlantis.news.neostrada.pl...

> bo tez wiecznosc to jest wlasnie jedno zycie

Nie rozumiem. jak się ma życie do wieczności?

32. Data: 2008-09-22 16:46:44

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

--
The Gnome

33. Data: 2008-09-22 16:49:21

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> Nie rozumiem. jak się ma życie do wieczności?

ludzkie malo malo :) ale popatrz na pare zyjatek w odniesieniu do nas i
zwieksz skale

--
The Gnome

34. Data: 2008-09-22 16:49:22

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> ludzkie malo malo :) ale popatrz na pare zyjatek w odniesieniu do nas i
> zwieksz skale

A może po prostu żyjemy te 70-80 lat a potem nie ma nic

35. Data: 2008-09-22 16:51:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> A może po prostu żyjemy te 70-80 lat a potem nie ma nic

zapewne, ale dlaczego pytasz w takim razie?

--
The Gnome

36. Data: 2008-09-22 16:57:18

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> zapewne, ale dlaczego pytasz w takim razie?

Gdyby miało dłużej trwać czy nie znudziło by się? W młodości czytając
książkę "Sukcesorzy" Sawaszkiewicza byłem zafascynowany tym że opisana
cywilizacja jak bogowie przedłużyła życie osobników do tysiąca lat
przeprogramowując genotyp a potem jak gdyby to było mało zwiększono długośc
życia do dziesięciu tysięcy lat; ale wówczas dopiero wchodziłem w życie,
które wydawało się bez końca, nie miałem bagażu doświadczeń.
Teraz wydaje mi się że bardzo długo już żyję i bardzo dużo czasu mi jeszcze
pozostało.

37. Data: 2008-09-22 17:02:34

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> [...]
> w życie, które wydawało się bez końca, nie miałem bagażu doświadczeń.
> Teraz wydaje mi się że bardzo długo już żyję i bardzo dużo czasu mi

zgadzam sie, ale co wiecej moze zrobic czlowiek wiecej nizli powtorzenie
wlasnego cyklu w ramach np. podwojnego przedluzenia mu zycia? zyc z zona
dwa razy dluzej, zrobic cos dla ludzkosci? nuda :)

--
The Gnome

38. Data: 2008-09-22 17:12:53

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam sie, ale co wiecej moze zrobic czlowiek wiecej nizli powtorzenie
> wlasnego cyklu w ramach np. podwojnego przedluzenia mu zycia? zyc z zona
> dwa razy dluzej, zrobic cos dla ludzkosci? nuda :)

A po co podwajać skoro w pojedynczym zrobi to co trzeba a drugi cykl to
będzie nuda?

39. Data: 2008-09-22 17:15:47

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> to raczej mamy wbudowane, ale mowiles o wiecznosci a nie staraniach
> ludzkich, ja tam nudy nie widze :)

Gdy w drugim cyklu ma być powtarzanie tego z pierwszego cyklu to będzie nuda

40. Data: 2008-09-22 17:15:49

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> [...]
> będzie nuda?

to raczej mamy wbudowane, ale mowiles o wiecznosci a nie staraniach

TROLL A SPRAWA POLSKA...
Jesień
SZUKASZ PORADY?
Wybór trenera - szkolenia NLP