Wieki ciemne.

41. Data: 2018-07-18 23:39:43

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 10:20, XL wrote:
> [...]
-grupa-muzulmanow-rozbila-marsz-lgbt-demonstranci-mu
sieli-ukryc-sie-w-galerii-handlowej-wideo/

> Dobre ?

Dadam tylko, ze spodziewalem sie, czegos takiego, wkrotce.

42. Data: 2018-07-19 00:23:51

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Tragicznie malo, prawie wcale.
>
> Istnieje teoria zakladajaca teze, ze wiekow: VII, VIII i IX, w ogole nie
> bylo.
> ale, to pewnie juz widzials?

Mielibysmy chyba rok 1721, jesli miedzy 614 i 911 byla dziura?
A wiec nie bylo Karola Wielkiego i jednego swietego ma kk mniej? NB.
Ciekawa jest historia tej kanonizacji (jeden papiez nie uznal,
antypapiez potwierdzil).
http://www.fantomzeit.de/
https://www.welt.de/geschichte/article135827634/Hat-
Karl-der-Grosse-wirklich-gelebt.html

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

43. Data: 2018-07-19 01:56:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Wierzący człowiek walczy o swoje wartości dla siebie i najbliższego otoczenia

Oczywiście. Dlatego wkraczając ze swoimi manipulacjami do jego najbliższego
otoczenia licz się z konsekwencjami.

> a nie o monopol na wartości.

Mylisz się lub jesteś nieszczery - bo każdy z nas jest wierzący (jedni w
coś, drudzy w nic - lub, jak wolisz, odwrotnie) i walczy o monopol na swoje
wartości - więc wybacz, że nie pomogę :-)

--
XL

44. Data: 2018-07-19 01:58:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

-grupa-muzulmanow-rozbila-marsz-lgbt-demonstranci-mu
sieli-ukryc-sie-w-galerii-handlowej-wideo/

> Dadam tylko, ze spodziewalem sie, czegos takiego, wkrotce.

Ja byłam tego pewna, dziwię się tylko, że to tak poźno nastąpiło.

--
XL

45. Data: 2018-07-19 03:20:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lipca 2018 01:56:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> coś, drudzy w nic - lub, jak wolisz, odwrotnie) i walczy o monopol na swoje
> wartości - więc wybacz, że nie pomogę :-)

Nie mylę się, tylko mówię o podstawowej kwestii jaką jest wolny rynek idei.
Społeczeństwo, gdzie istnieją obok siebie wolne "filary" czy "millety",
z których każdy posiada własne szkolnictwo, uczelnie, biblioteki, media etc.
i to od atrakcyjności danej idei dla umysłu (indywidualnego celu poszukiwań)
zależy wybór miejsca, jakie zajmie on w społeczeństwie. Nie wszystkie drogi
nastawione są na konfrontację, akurat ta, którą reprezentuję, akceptuje takie
istnienie obok siebie dróg przeznaczonych dla różnych strategii poznawczych.
Racjonalista, empiryk, woluntarysta i fideista nie nadają się do jednej i tej
samej szkoły.

46. Data: 2018-07-19 06:55:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 lipca 2018 10:07:47 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> wiedzy w potęgę?
> Książka przedstawia dramatyczną historię Ery Półcienia (Penumbral Age),
> która trwała na Ziemi w latach 1988-2093. Era Półcienia to epoka wyparcia i
> zaprzeczeń. Oreskes i Conway posługują się w tym kontekście określeniem
> ,,cienia ignorancji". XXI stulecie to epoka drugich Wieków Ciemnych na
> Ziemi, podzielona na okres Wielkiego Upadku i dramatyczną erę Masowych
> Migracji (które trwały w latach 2073-2093).
> Narrator eseju The Collapse of Western Civilization omawia kolejne, trudne

iej,728063073,p.html

> Science fiction ciałem się staje.
> --
> XL

iksekus, science fiction to jest to,
ze Jackowi Piekarze, na pozew kogos tam malo istotnego dla istoty czlowieczenstwa,
nakazano kilkaset tysiecy zaplacic, bo nie stawil sie na sprawie,
o ktorej nawet nie wiedzial.

dziwne, ze nie kilkaset milionow, czy miliardow,
a nawet kilkaset planet za niestawiennictwo Wysoki Sad
nie nakazal mu zaplacic, bo przeciez pozew mogl na dowolna sume opiewac.

jacek

47. Data: 2018-07-19 21:14:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2018 o 00:58, XL pisze:

-grupa-muzulmanow-rozbila-marsz-lgbt-demonstranci-mu
sieli-ukryc-sie-w-galerii-handlowej-wideo/

> Ja byłam tego pewna, dziwię się tylko, że to tak poźno nastąpiło.

a pierdolnac ta bomba i wszytko to sobie odbudujemy

--
gazebo

48. Data: 2018-07-19 21:15:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2018 o 22:27, Ilona pisze:

> Anen.

w tym najblizszym otoczeniu znajduje sie rowniez ja, fuck off

--
gazebo

49. Data: 2018-07-19 21:54:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lipca 2018 21:15:02 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> w tym najblizszym otoczeniu znajduje sie rowniez ja, fuck off
>
> --
> gazebo

Nie znajdujesz się - bardziej mi chodzi o szczepy rodzinno-rodowo-plemienne
nie przekraczające pojemności małej remizy plus stowarzyszenia i ugrupowania
dobrowolne. To co jest poza ich obrębem podlega już pod względem etycznym
bardziej ogólnym regulacjom wynikającym ze złotej i srebrnej zasady oraz ich
praktycznych implementacji. Czyli między rodziną i bliskimi przyjaciółmi
powinniśmy sobie taktownie pomagać w utrzymaniu tradycji, czego nie wymaga się
od obcych i ludzi luźnych.

50. Data: 2018-07-19 23:43:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2018 o 20:54, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> powinniśmy sobie taktownie pomagać w utrzymaniu tradycji, czego nie wymaga się

i to wlasnie dotyczy mnie, nie wiem czy dotknal cie szczep blokujacy ci
wejscie, do sklepu, czy skrzypiacy narwany, to zawsze ewidentnie dotyczy
mnie, ja sie nawet grzecznie odezwalem Alejkum Salam na jego grzeczne
powitanie, i z przyjemnosci, co do Polski, minely czasy tolerancji, a
tak poza tym odpowiadalem na post Ilony

--
gazebo

Wolność słowa i jaskiniowcy