Wieki ciemne.

51. Data: 2018-07-20 00:13:33

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lipca 2018 23:43:36 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i to wlasnie dotyczy mnie, nie wiem czy dotknal cie szczep blokujacy ci
> wejscie, do sklepu, czy skrzypiacy narwany, to zawsze ewidentnie dotyczy
> mnie, ja sie nawet grzecznie odezwalem Alejkum Salam na jego grzeczne
> powitanie, i z przyjemnosci, co do Polski, minely czasy tolerancji, a
> tak poza tym odpowiadalem na post Ilony
>
> --
> gazebo

Mam nadzieję, że tylko wobec wahabitów i tym podobnych minęły czasy tolerancji,
bo jak dotąd buddyści Zen, Federacja Ninjutsu, Stowarzyszenie Taoistycznego
Tai-Chi czy miłośnicy mangi i anime niczym nie podpadli. Podobnie jak
szaradziści, cykliści, esperantyści i fetyszyści boskich stóp Umy Thurman.

52. Data: 2018-07-20 00:20:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 lipca 2018 00:13:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> Tai-Chi czy miłośnicy mangi i anime niczym nie podpadli. Podobnie jak
> szaradziści, cykliści, esperantyści i fetyszyści boskich stóp Umy Thurman.

PS. Oraz różnego rodzaju inni mieszczańscy hobbyści, którzy się na tyle oddają
swoim zainteresowaniom, że ociera się to o osobną filozofię życia.

53. Data: 2018-07-20 00:21:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Społeczeństwo, gdzie istnieją obok siebie wolne "filary" czy "millety",
> z których każdy posiada własne szkolnictwo, uczelnie, biblioteki, media etc.
> i to od atrakcyjności danej idei dla umysłu (indywidualnego celu poszukiwań)
> zależy wybór miejsca, jakie zajmie on w społeczeństwie. Nie wszystkie
> drogi nastawione są na konfrontację, akurat ta, którą reprezentuję, akceptuje takie
> istnienie obok siebie dróg przeznaczonych dla różnych strategii poznawczych.
> Racjonalista, empiryk, woluntarysta i fideista nie nadają się do jednej i tej

Owszem - jednak ŻYCIE to nie szkoła. To poligon.

--
XL

54. Data: 2018-07-20 00:26:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
iej,728063073,p.html

> iksekus, science fiction to jest to,
> ze Jackowi Piekarze, na pozew kogos tam malo istotnego dla istoty czlowieczenstwa,
> nakazano kilkaset tysiecy zaplacic, bo nie stawil sie na sprawie,
> o ktorej nawet nie wiedzial.
>
> dziwne, ze nie kilkaset milionow, czy miliardow,
> a nawet kilkaset planet za niestawiennictwo Wysoki Sad
> nie nakazal mu zaplacic, bo przeciez pozew mogl na dowolna sume opiewac.
>
> jacek

Jacek Piekara? Któż to jest Jacek Piekara? Bajkopisarz. Obywatel. Człowiek.
Szary człowiek. ,,Mało istotny dla istoty człowieczeństwa" - równie mało
istotny, jak i ten, ktory go pozwał. Napisanie paru bajek nie czyni go
uprzywilejowanym względem prawa. I dobrze.

--
XL

55. Data: 2018-07-20 00:28:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 lipca 2018 00:21:26 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Owszem - jednak ŻYCIE to nie szkoła. To poligon.
>
> --
> XL

Według mojej wiary jest szkołą. A nawet uniwersytetem.

56. Data: 2018-07-20 01:46:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Według mojej wiary jest szkołą. A nawet uniwersytetem.

,,Nawet"? Spora przesada.

Moja wiara nie daje czasu na eksperymenty i posługiwanie się metodami
uniwersyteckimi, czyli bez ponoszenia odpowiedzialności za błędy i złe
wybory póki się nie trafi na (i tak ustalony z góry) trop. Moja wiara
wymaga jasnego opowiedzenia się za Wartościami, które są zweryfikowane
wystarczająco, aby je przyjąć ad hoc lub ad hoc odrzucić - bez
uniwersyteckiego bezpiecznego błądzenia.

--
XL

57. Data: 2018-07-20 02:21:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 lipca 2018 01:47:09 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> wystarczająco, aby je przyjąć ad hoc lub ad hoc odrzucić - bez
> uniwersyteckiego bezpiecznego błądzenia.

To się opowiadaj i daj spokój tym, którzy nie ogłosili i nie ogłoszą wobec
Ciebie dżihadu. Pozwól się im trzymać z dala od twojej rywalizacji.

58. Data: 2018-07-20 19:36:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/07/2018 o 23:20, Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS. Oraz różnego rodzaju inni mieszczańscy hobbyści, którzy się na tyle oddają
> swoim zainteresowaniom, że ociera się to o osobną filozofię życia.

kazdy ma prawo do wlasnej zabawy :-)
--
gazebo

59. Data: 2018-07-20 23:33:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-19 00:23, silvio balconetti wrote:

> Mielibysmy chyba rok 1721, jesli miedzy 614 i 911 byla dziura?
> A wiec nie bylo Karola Wielkiego i jednego swietego ma kk mniej? NB.
> Ciekawa jest historia tej kanonizacji (jeden papiez nie uznal,
> antypapiez potwierdzil).
> http://www.fantomzeit.de/
> https://www.welt.de/geschichte/article135827634/Hat-
Karl-der-Grosse-wirklich-gelebt.html

Nawet nie ma sladow po latrynie, z ktorej mogli by korzystac rycerze
owego Karola.

60. Data: 2018-07-20 23:42:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 23:36, Ilona wrote:
> [...]
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

>>> zaatakować. Gdyby miały świadomość tego, co robiłem, to by mnie
>>> zaatakowały'. (Journals, s. 157).

>>> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

> Nie jest to takie jednoznaczne. Marksizmow w Polsce bylo kilka, ale,
> wiekszosc sie tym zupelnie nie interesuje a niewielu sie nad tym nie
> zastanawia.
>
> https://youtu.be/2BNUnCJblvE?t=50
>
> Ten Pan podporzadkowal cale swoje obecne zycie by niektorych naprowadzic
> czy zainspirowac a tak niewielu z tego korzysta.
> Ten material wisi na yt od poltora roku a zaledwie 13 tys. odslon.

Tu juszcze ciekawsze i jeszcze gorzej, nieco ponad 9 tysiecy odslon.

Wszyscy przez lata siedemdziesiate i osiemdziesiate, przechodzilismy
przez te psychologiczno-spoleczne procesy i wydawalo sie wtedy, ze tak
niewiele znacza.

https://www.youtube.com/watch?v=duhyQBlA7kU

jest tez o tlumieniu popedu seksualnego!

Wolność słowa i jaskiniowcy
Dlaczego uważam Chrystusa za oszusta.
Kościelna metoda na władze absolutną.
Pijaczyna!