Wino czerwone - jakie??

31. Data: 2005-07-08 08:13:54

Temat: Re: Wino czerwone - jakie??
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tarator" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dalcug$r9m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mołdawskie nie nadają się na prezent.Nie rób wiochy.
> tarator

Na wiosce to Arizone sie pije Byka albo Nalewke Sandomierska w róznych
odcieniach ;P

M.

32. Data: 2005-07-08 08:14:01

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2005-07-08 08:21:25

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

tarator wrote:

> Mołdawskie nie nadają się na prezent.Nie rób wiochy.

nadają się do picia, przynajmniej niektóre. Ale na prezent wziąłbym
jednak dobre Bordeaux, albo Schwarzrieslinga z Wirtenbergii.

Waldek

34. Data: 2005-07-08 08:24:48

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU

napisał w wiadomości news:dalcpr$cl8$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobre znaczy w ładnej butelce jak rozumiem...
>
> moja mama akurat taki sam gust ma..:))

Znaczy się flaszka się liczy, a nie zawartość.
A to przepraszam cofam swoje rady i polecam stronę
http://www.taniewino.prv.pl/
a tam z lewej strony w menu "butelki" oraz "etykiety"
tarator

35. Data: 2005-07-08 08:25:39

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości >
> Na wiosce to Arizone sie pije Byka albo Nalewke Sandomierska w róznych
> odcieniach ;P

No doskonale się wyczuwamy - piszę o tym w innym post
tarator

36. Data: 2005-07-08 08:29:42

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> nadają się do picia, przynajmniej niektóre. Ale na prezent wziąłbym jednak
> dobre Bordeaux, albo Schwarzrieslinga z Wirtenbergii.

Otóż Drogi Waldemarze,
całkowicie się z Tobą zgadzam. I też uważam, że mołdawskie wina do tzw.
domowej konsumpcji są absolutnie zbalansowane cenowo i smakowo. Ale gdyby
ktoś mi to dał w prezencie takim oficjalnym, to chyba poszedłbym do sklepu
na dół po "Wisienkę", aby prezent podnieść do wysokości mu należnej.
Schwartzriesling z Wirtenbergii?
Nie uważasz, że w stosunku do rynku polskiego jest to wino raczej
egzotyczne?
tarator

37. Data: 2005-07-08 08:34:05

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

>A mówiliśmy coś o jakiejś energii?
>
>Władysław

No kurcze, a wedlug Cibie mlodosc to tylko data w dowodzie osobistym ????

Kot, zdziwiony

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

38. Data: 2005-07-08 08:40:48

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> No kurcze, a wedlug Cibie mlodosc to tylko data w dowodzie osobistym ????
>
> Kot, zdziwiony

Młodość, Szanowna Matrono, kończy się wraz ukończeniem 20 lat.
Potem to już tylko starzenie się.
tarator

39. Data: 2005-07-08 08:46:05

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2005 10:40:48 +0200, Waćpanna lub Waćpan *tarator*, w
wiadomości news:<news:daleg9$33t$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Młodość, Szanowna Matrono, kończy się wraz ukończeniem 20 lat.
> Potem to już tylko starzenie się.

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTFL
BP, NMSP
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

40. Data: 2005-07-08 08:58:19

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobre znaczy w ładnej butelce jak rozumiem...

Nie bardzo, raczej o smak... Wina uznawane za warte skosztowania, sama nie ma
pieniążków żeby sobie kupić, dlatego kupujemy co jakiś czas z siostrą na
jakieś "małe" okazje...
Kasia

Enchilades
Strona food-info.net (Polski)
morwy
OT do znajomych na ziemiach brytyjskich...
jaka zalewa do kurczaka z rożna ?