Wino z ciemnych winogron - jak?

1. Data: 2005-08-12 10:36:29

Temat: Wino z ciemnych winogron - jak?
Od: "KaLi" <salvat@spam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy robił w poprzednim roku wino z ciemnych winogron. Mówił, że nie
używa drożdży, bo winogrona mają naturalne drożdże na skórce (po prostu
wrzucał niemyte do balona). Dodawał tylko wodę i cukier i reszta się robiła
sama. Niestety nie mam z nim kontaktu, a w tym roku sam chciałbym wykonać
takie wino.

Czy ktoś mógłby pomóc i podać jakie dobrać proporcje, żeby coś z tego
wyszło?

dzięki z góry,

KaLi

2. Data: 2005-08-12 17:29:56

Temat: Re: Wino z ciemnych winogron - jak?
Od: "Jerry" <j...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Polecam stronkę http://www.old.wino.org.pl/frames/przep_szczeg.html

Użytkownik "KaLi" <salvat@spam_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> takie wino.
>
> Czy ktoś mógłby pomóc i podać jakie dobrać proporcje, żeby coś z tego

Fasolka po bretońsku - pochodzenie
gulasz z podrobów
Cheb - temperatora pieczenia?
Krewetki duże - pilnie proszę o przepis lub linka
cebula