Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce

11. Data: 2017-07-10 10:35:49

Temat: Re: Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 09:11, i...@g...pl pisze:

> Chcemy Boga!

To w końcu się zdecyduj, czy chcesz w Polsce fanatyków religijnych czy
nie chcesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-07-10 13:45:09

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości
>
> Jak powiedział prof. Kołodko: wizyta komiwojażera

i upadłej sprzedawczyni butów.

13. Data: 2017-07-11 00:50:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Chętniej kupię towar od komiwojażera, któremu chciało się nauczyć i który podziwia
historię mojego kraju i wzmacnia moje poczucie dumy z niego, niż od plującego mi pod
nogi właściciela luksusowego butiku.

14. Data: 2017-07-11 01:30:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-11 o 00:50, i...@g...pl pisze:
> Chętniej kupię towar od komiwojażera, któremu chciało się nauczyć i który podziwia
historię mojego kraju

Czytał z promptera. Chyba nie wierzysz w to, że Trump uczył się historii
Polski?
LOL :)

> i wzmacnia moje poczucie dumy z niego,

Widać wam wystarczy poczytać z promptera, żeby podnieść poczucie dumy.
Że też tak niektórym niewiele do szczęścia potrzeba :)
I czemu mnie to nie dziwi? :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-07-11 03:38:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:59640e26$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...

> Czytał z promptera.
> Chyba nie wierzysz w to, że Trump uczył się historii Polski?
> LOL :)

Głupota i naiwność śmiechu warta. Doprawdy.
Ale to tylko pokazuje jak umiejętnie obchodzi się Trump z debilami.

> Widać wam wystarczy poczytać z promptera, żeby podnieść poczucie dumy. Że
> też tak niektórym niewiele do szczęścia potrzeba :)
> I czemu mnie to nie dziwi? :)

W USA Trump też jest w stanie tak samo omamić górników
i robotników bez wykształcenia... Te same tricki stosuje u siebie w domu.

16. Data: 2017-07-11 10:24:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czytał z promptera

Czytał ŚWIATU.

PS. Jak zwykle niczego nie rozumiesz. LOL

17. Data: 2017-07-11 10:40:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-11 o 10:24, i...@g...pl pisze:

> Czytał ŚWIATU.

To co mu ktoś napisał. Nie ma się czym podniecać.

18. Data: 2017-07-11 10:59:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> To co mu ktoś napisał.

Ważne, KTO CZYTA oraz KTO SŁUCHA,

Uzywasz oczywistości znanych każdemu jako kontrargumentów?? No oczywistością jest, że
prezydenci mają współpracowników do spraw wszelkich, więc także do pisania
przemówień.
Skup się więc przez chwilę: Trump, jak każdy prezydent, czytał to, co SAM wybrał i
zatwierdził.

Dodatkowy bonus z tego przemówienia jest taki, że bardzo miło (było i wciąż jest)
obserwować wrażenia z tego przemówienia wywarte zwłaszcza na lewakach. I długo
jeszcze ten bonus potrwa ?

19. Data: 2017-07-11 11:53:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-11 o 10:59, i...@g...pl pisze:

> Ważne, KTO CZYTA oraz KTO SŁUCHA,

Ważne jest też, czy czytający rozumie to co czyta.

Ty też czytasz o obozach koncentracyjnych, o faszystach, o prawach
człowieka. I nic z tego nie rozumiesz.

> [...]
przemówień.
> Skup się więc przez chwilę: Trump, jak każdy prezydent, czytał to, co SAM wybrał i

No przecież to oczywiste, że nie będzie ludowi pislamskiemu czytał o
metodach chwytania za cipkę :)
Więc chyba sam nie wybierał tego, o czym wolałby czytać :)
> Dodatkowy bonus z tego przemówienia jest taki, że bardzo miło (było i wciąż jest)
obserwować wrażenia z tego przemówienia wywarte zwłaszcza na lewakach. I długo
jeszcze ten bonus potrwa ?

To dobrze, że doceniasz reakcje normalnych ludzi. Bo uwielbieńczej
histerii pislamistów to raczej nie ma co podziwiać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-07-11 14:08:47

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> To dobrze, że doceniasz reakcje normalnych ludzi. Bo uwielbieńczej
> histerii pislamistów to raczej nie ma co podziwiać.

Teraz jest pluralizm na marszach, pis zwoził swojaków tak jak sitwa
zwoziła czarne parasolki. Peło odgrodziło Łobame od protestujących,
pis też odgrodził tych:

https://youtu.be/qAR7McrOCAk?t=13m52s Jak widać są w PL i przeciwnicy.

Soros dalij sponsoruje te łódki co kursują na trasie Libia-Włochy?
W łunii się zastanawiają czy tych łodzi czasem nie konfiskować.

Szatański solipsyzm
100 miliardów od Facebooka?
Hidden Brain - "Schadenfacebook"
"Revisiting the fault line"