Wkupne:o))))

1. Data: 2002-11-14 10:28:17

Temat: Wkupne:o))))
Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Czytam Was juz od dawna Zawsze " ze smakiem". Najpierw w ten sposob
urozmaicalam sobie dzien w pracy a teraz odkad siedze w domku z malym
Wojtusiem i pichce obiadki bardzo chetnie korzystam z Waszych rad i
przepisow. I chyba najwyzszy czas podzielic sie tym co skrzetnie zbieram w
moim niebieskim zeszyciku z Wami.

Kotleciki I
1 podwójna pier? z kurczaka
15-20 dkg sera zoltego
1 lyzeczka maki
1-2 lyzeczek vegety
2 ?y?eczki majonezu
jajko
bulka tarta

Pier? drobno kroimy w kostke, dodajemy do tego starty na grubych oczkach
?ó?ty ser, m?ke, majonez, vegete wszystko mieszamy. Formujemy kotleciki,
obtaczamy w jajku i bu?ce tartej i smazymy.
Mozna dodac inne przyprawy wed?ug gustu i fantazji

Kotleciki II

1 podwojna piers z kurczaka
20 dkg pieczarek
2 cebule
natka pietruszki
4 ?y?ki m?ki ziemniaczanej
4 jajka
maga, vegeta, pieprz

Kurczaka, cebule, pieczarki, natke, drobno kroimy ??czymy dodajemy make,
jajka, przyprawy, wszystko mieszamy nakladamy lyzka cos w ksztalcie
kotlecikow na rozgrzany tluszcz, smazymy

Surówka z kapusty pekinskiej

1/2 kapusty pekinskiej
1/2 puszki ananasa
1/2 s?oiczka selera
1 ?y?ka majeranku
2 ?y?ki oleju
sok z 1/2 cytryny
sól
pieprz

Kapuste drobno kroimy czy szatkujemy dodajemy seler do tego pokrojone
czastki ananasa. Z oleju soku z cytryny przypraw robimy sos ktorym zalewamy
to wszystko i gotowe

To na razie tyle, Wojtus wzywa:o).
Smacznego
--
lisek

1. Data: 2002-11-14 10:48:13

Temat: Re: Wkupne:o))))
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisek" <m...@a...cc.pl> napisał:
> [...]
> Wojtusiem i pichce obiadki bardzo chetnie korzystam z Waszych rad i
> przepisow. I chyba najwyzszy czas podzielic sie tym co skrzetnie zbieram w

Lisku, czyli Moniko :)
Twoje przepisy na wkupne sa bardzo, ale to bardzo apetyczne i na pewno
ich wkrotce wykorzystam :)
Bardzo mi odpowiadaja te polaczenia skladnikow w kotlecikach,
no a surowka z czerwonej kapusty tez jest ciekawa.
Czy maly Wojtus je juz takie kotleciki? W jakim jest wieku?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-14 11:00:40

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no a surowka z czerwonej kapusty tez jest ciekawa.
> Czy maly Wojtus je juz takie kotleciki? W jakim jest wieku?

To bardzo sie ciesze:o)))))
Wojtus ma niecale 4 miesiace i jak na razie jest degustatorem i fanem
maminego mleka, do ktorego jakby nie patrzec przenikaja rowniez elementy
kotlecikow wcinanych przeze mnie:o)))))) A poniewaz ladnie i bez zarzutow
przybiera na wadze i wrecz rosnie w oczach mozna stad wyciagnac wniosek ze
mu sie nawet podoba to co mama zjada:o))))

--
pozdrawiam rowniez
lisek

1. Data: 2002-11-14 11:20:10

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maminego mleka, do ktorego jakby nie patrzec przenikaja rowniez elementy
> kotlecikow wcinanych przeze mnie:o))))))

No tak, to jeszcze dlugo nie bedziesz sie musiala martwic, co by tu
zrobic, aby dziecko zechcialo to zjesc ;-)

> A poniewaz ladnie i bez zarzutow
> przybiera na wadze i wrecz rosnie w oczach mozna stad wyciagnac wniosek ze
> mu sie nawet podoba to co mama zjada:o))))

To bardzo dobrze :) Swietnie sobie radzisz ze wszystkim, skoro udaje
Ci sie jeszcze znalezc wolna chwilke i spedzic ja w Internecie :)
Na pewno nie bedzie to czas stracony, bo ta grupa wiele daje.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-14 11:51:17

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> No tak, to jeszcze dlugo nie bedziesz sie musiala martwic, co by tu
> zrobic, aby dziecko zechcialo to zjesc ;-)

pewnie jakies 2 miesiace mam jeszcze w zzapasie ;O)

> To bardzo dobrze :) Swietnie sobie radzisz ze wszystkim, skoro udaje
> Ci sie jeszcze znalezc wolna chwilke i spedzic ja w Internecie :)
> Na pewno nie bedzie to czas stracony, bo ta grupa wiele daje.

nie mam co do tego zadnych watpliwosci:o))
--
lisek

1. Data: 2002-11-14 12:48:39

Od: "Sabina" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "lisek" <m...@a...cc.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> jajka, przyprawy, wszystko mieszamy nakladamy lyzka cos w ksztalcie
> kotlecikow na rozgrzany tluszcz, smazymy

Mniammm
Wlasnie niedawno prosilam o jakies danie z piersi kurczaka i widze co
wyprobuje juz w ten weekend oczywiscie podziele sie z wami opinia ale z tego
co tu jest napisane musza byc pyszne:)))

Mam pytanko a masz moze jakies przepisik na salatke ale z bialej kapusty?

1. Data: 2002-11-14 14:51:53

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina wrote:

> [...]
> wyprobuje juz w ten weekend oczywiscie podziele sie z wami opinia ale z
> tego co tu jest napisane musza byc pyszne:)))

mam nadzieje ze beda smakowac:o))))

> Mam pytanko a masz moze jakies przepisik na salatke ale z bialej kapusty?

Mam jeden taki przepis, ale szczerze powidziawszy niewyprobowany jeszcze.
intryguje mnie w nim mielony kminek bo takiej wersji nie widzialam i nie
jadlam do tej pory. Podaje go moze okaze sie przydatny:o)

pol malej glowki kapusty bialej
2 marchewki
maly strak zielonej papryki
czerwona cebula
2 lyzki drobno pokrojonej zieleniny
sok z cytryny
pol lyzeczki mielonego kminku
Sos:
pol kubeczka jogurtu
3 lyzki majonezu
lyzka soku z cytryny
plaska lyzeczka cukru
sol,pieprz

Kapuste, marchewke posztkowac. Papryke pokroic na cieniutkie paseczki, a
cebule drobno posiekac. Warzywa wymieszac lekko posolic, posypac kminkiem i
skropic sokiem z cytryny. Majonez polaczyc z jogurtem i sokiem z cytryny,
doprawic sola cukrem i pieprzem, wymieszac z salatka. Posypac zielenina.

--
lisek

1. Data: 2002-11-15 06:20:28

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-15 12:16:48

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie!

My rowniez Cie serdecznie witamy!

> Surówka z kapusty pekinskiej
/.../
> 1/2 s?oiczka selera

Jaki ten seler? Jakos nigdy nie spotkalam selera w sloiczkach. A surowka
wyglada zachecajaco i moglabym ja jutro zrobic. Moze byc zwykly seler (surowy
czy gotowany?).
Pozdrawiam,

AniaR
Toruń

1. Data: 2002-11-15 12:32:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisała:
> Jaki ten seler? Jakos nigdy nie spotkalam selera w sloiczkach.

Jest taki seler konserwowy w sklepach, rozejrzyj sie po polkach, a znajdziesz.
Seler ma postac dlugich wiorek w zalewie (sloiczek 380 g).

Pozdrawiam
Lilla

Re: pytanie o nalesniki z twarogiem