Re: Wplyw urody na ...

1. Data: 2000-05-12 09:04:52

Temat: Re: Wplyw urody na ...
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net zapisuje: > Marlena <l...@b...org.pl> writes:

> Uroda nie rowna sie atrakcyjnosc.
> zauwaz ze od pewnego poziomu inteligencji i samoswiadomosci przestaja
> byc pociagajace kobiety w typie "woskowej figurki" - doskonale ale
> "puste w srodku".

Tak, ale ilu jest takich mezczyzn? 5-10%? To laleczki "barbie" znajdziesz w kazdym
filmie, serialu, clipie. To sa mieszkanki masowej (meskiej) wyobrazni.
I mlode dziewczyny niezaleznie od IQ staraja sie do nich upodobnic.

> [...]
> kucyk, okulary, zero makijazu. Poszlam na spotkanie pewnej grupy ludzi
> (znalam z nich ledwie 2 osoby). Nikt ze mna nie rozmawial oprocz tych
> dwu osob, nikt nawet nie podszedl.
> Za 2 tygodnie bylo spotkanie w dokladnie takim samym gronie. Tylko ze
> tym razem zafundowalam sobie krotka kiecke, buty na obcasie,
> dopasowana do tego fryzure i makijaz plus manicure i takie tam (nie
> powiem, 3 godziny mi to zajelo). No i spoznilam sie nieco, tak ze
> kiedy weszlam to juz wszyscy byli.
> nagle zrobilo sie tloczno wokol mnie i kazdy chcial porozmawiac a

Efekt tego mialas w swoim eksperymencie. Mozna to sobie potwirrdzac niemal
codziennie,
tak dziala nasz behawior. Dla mezczyzny zaistniejesz, gdy w jego podswiadomosci
bedziesz ewentualna dobra matka jego potomstwa, kobiety beda cie nienawidziec
jesli "przegraly" w tych zawodach.

> A to przeciez bylam ta sama ja, z ta sama uroda tempermaentem itp.

Tak, ale nie mialas "barw godowych". Jako "szara myszka" nie budzialas wiec "samca"
wsrod panow.
Z ich punktu widzenia nie istnialas. Dla kobiet nie stanowilas rywalki wiec trudno by
"marnowaly"
swoj czas na ciebie. Wokol bylo tylu panow...

Pozdrawiam

Marlena

1. Data: 2000-05-12 10:35:39

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Marlena <l...@b...org.pl> writes:

> [...]
> filmie, serialu, clipie. To sa mieszkanki masowej (meskiej) wyobrazni.
> I mlode dziewczyny niezaleznie od IQ staraja sie do nich upodobnic.

Wiem. Tylko teraz pytanie: kogo ty szukasz? Bo ja osobiscie kieruje
sie w strone tych 10%. reszta, ktora sie zadowala lalkami barbie w
ludzkim wydaniu mnie nie pociaga i juz wiem (tez z doswiadczenia) ze z
takimi ludzmi nie umiem zyc, ba, po gora 3 miesiacach nie ma nawet o
czym z nimi rozmawiac.

> [...]
> bedziesz ewentualna dobra matka jego potomstwa, kobiety beda cie nienawidziec

Juz dawno to zauwazylam :)
Niemniej, potwierdza to moja teze ze uroda nie rowna sie atrakcyjnosc
;)

> [...]
by "marnowaly"
> swoj czas na ciebie. Wokol bylo tylu panow...

Dokladnie. ja chcialam tylko potwierdzic swoje przypuszczenia :)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

może ktoś wie?