Re: Wracają wasze kochane PGRy

Data: 2016-02-17 19:35:07
Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

W dniu 2016-02-17 o 09:16, Naja pisze:

> a co jeśli On nie chce być odmiennie edukowany,przecież ma prawo?

Co to znaczy "odmiennie edukowany"?
Wypisując publicznie bzdury chyba liczy się z możliwą reakcją?
Poza tym, ktoś jeszcze inny może to czytać.

Czy my przypadkiem nie gadamy w kółko o tym samym? I o oczywistościach?

> ...a zaczynają twoje kamyczki? a co jeśli mimo tych starań chiron nie
> przestanie dyplomacić i międlić?

A niech sobie dyplomaci i międli ile chce.
Do czego zmierzasz?

> zrobisz mu katakumbę z kamyczków albo
> solidny kamienny płot.

Jemu? Jemu już nic nie pomoże.

> jedno i drugie może się potem okazać przydatne,
> ale niekoniecznie dla ciebie -

Możesz jaśniej?
Co może być dla mnie nieprzydatne?

> zwolennika bezkresnej tolerancji. :-)

Ha ha.

> atak zwykle prowokuje obronę, chyba że ktoś tak ja, bierze nogi za
> pas... ;-)

Słuszna uwaga.
Atakują, a potem są zdziwieni reakcją.

Z kolei ich wizja "obrony" polega na urojeniach zamiast argumentów,
wymyślaniu jakiegoś "podejrzanego" (czytaj: niewłaściwego) pochodzenia
itp. bzdury. Wszędzie widzą żydów, lewaków, spiski... - niepotrzebne
skreślić.
Takiego pokemona trzeba sprowadzić do parteru faktami i wyśmiać, bo jest
niebezpieczny. On i tak nie zrozumie i będzie przekonany, że zdemaskował
spisek, lewaka, żyda... - niepotrzebne skreślić.

> mało to zjawisk może ci się w pale nie mieścić a istnieje i będzie
> istnieć niezależnie od twojej na reakcji:

Chyba mnie z kimś pomyliłaś :)
Ja nie mam problemów z przyjmowaniem faktów do wiadomości.

> kosmos rośnie, zdanie co do
> sensowności/plusów tego zjawiska są podzielone a to zależnie od tego w
> co kto wierzy. ;-)

???

> chciałbyś wiedzieć co myślę o homoseksualistach? to ludzie, ludzi trzeba
> szanować. a homoseksualizm - to wynaturzenie.

Nie ty jedyna tak myślisz. Ale zwykle ludzie mają problem z
uzasadnieniem takiego poglądu.
Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako atak i odpowiesz, dlaczego tak
uważasz, że to wynaturzenie? Co w tym jest nienaturalnego?

> (lakonicznie? owszem,
> ale
> już pudzian nie przebierając w słowach podskakiwał na fb i pani od
> tolerancji go uziemiła) ;-)

I słusznie.

> nie no to już mamy ustalone. ty to nie pimpuś. tamten coś wspominał, że
> ma sprawy w realu. takie tam przysłowiowe- wybudować dom, spłodzić
> dzieci i posadzić drzewo fortuny(taka przenośnia). obiecał, że kiedyś
> wróci, ale ślad po nim zaginął. a szkoda, bo wciąż ma szansę
> zrehabilitować się w odczuciach użytkowników :-) ;-) :-D

Że niby grupa to kółko wzajemnej adoracji? :)

Pozdrawiam
Piotr