Wrocław - ciuchy i buty :)

1. Data: 2003-07-02 14:53:26

Temat: Wrocław - ciuchy i buty :)
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam ostatnio w Galerii Dominikańskiej i miło zostałam zaskoczona ilością
obniżek. W każdym sklepie właściwie.
W Kappahl-u kupiłam dwie przecenione pary ślicznych majtek :)
W Reserved (mój drugi ulubiony sklep) też cała masa przecen i świetnych
ciuchów. Kupiłam mężowi t-shirt, ale z tych takich oryginalnych i droższych,
miał imieniny, więc się szarpnęłam (59zł) :))))
No i kupiłam sobie śliczne trampki kremowo-białe - niestety nie przecenione
:) za 69 zł. Są bardzo wygodne, świetnie pasują do spodni i spódnic w
sportowym stylu.
Lubię jeszcze Carry bardzo, ale tam ciężko kupić coś w moim rozmiarze :)

A wiecie, że Reserved i Carry to są POLSKIE FIRMY?
Tyle, ze stylizowane na zagraniczne, żeby się lepiej towar sprzedawał :-)
Serio.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Łatwiej utrzymać na języku rozżarzony węgiel
niż słowo sekretne (Sokrates)

1. Data: 2003-07-02 15:20:10

Temat: Re: Wrocław - ciuchy i buty :)
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w

> A wiecie, że Reserved i Carry to są POLSKIE FIRMY?
> Tyle, ze stylizowane na zagraniczne, żeby się lepiej towar
sprzedawał :-)

A czemu "stylizowane"? Bo nazwe "zagramaniczna" maja? ;-) Dziwne, ze
jak cos ma obcobrzmiaca nazwe, to sie lepiej kojarzy (np. Gino
Rossi ;-) Carry nie znam, ale Reserved lubie, szczegolnie dla mojego
ukochanego rzeczy sa tam fajne :-)
A tak w ogole to sie ciesze, ze sie wyprzedaze zaczynaja.

Gosia

1. Data: 2003-07-02 15:45:02

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oh nie chwal sie tak co ty tam nakupowalas bo normalnie ci
zazdroszcze....hehhe pozdrawiam!
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

---

1. Data: 2003-07-02 16:04:58

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Byłam ostatnio w Galerii Dominikańskiej i miło zostałam zaskoczona
ilością

Dzieki, Miśka za informację, co tam w mieście słychać. Ja tu w okolicy
Korony też obserwuję obniżki. Umówiłąm się z mama na przyszły tydzień
na wyprawę po sklepach. Ciekawe, czy w AE też jest coś ciekawego?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-02 17:12:43

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Lubię jeszcze Carry bardzo, ale tam ciężko kupić coś w moim
rozmiarze :)

Misiczko, czyli znaczy to, że powyżej 38 nie produkują?????
Wkurza mnie to. Ciuchy do 40, buty 39 - czy żyjemy w krainie
Krasnoludków?

Buziaczki,
Kasia (44 :)))

1. Data: 2003-07-02 17:20:46

Temat: jest: sklepy z dyżymi rozmarami było : Wrocław - ciuchy i buty :)
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

Myślę, że może w Carry udałoby Ci się coś na siebie znaleźć :-)

Moje ulubione sklepy z dużymi ciuchami we Wrocławiu to:

1. Kappahl
2. Stoisko z "końcówkami produkcyjnymi" w Arenie
3. Reserved
4. sklep na pl. Legionów ( w tym ciągu co Krokodyl, Apteka i Drogeria)
5. ciuchland z używanymi na Ostrowskiego :-)

Jest sklep z dużymi rozmiarami na Krupniczej, ale rzadko można znaleźć tam
coś fajnego oraz stoisko w Astrze ale też ciuchy dla "starych bab" - bez
obrazy - same garsonki i inne takie ;-)))
Nie wiem czy jeszcze jest to stoisko w Marino - miewali ładne ciuchy, ale
potem już było coraz gorzej

Generalnie - grubasy mają cięzkie życie :-))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.com

1. Data: 2003-07-02 18:39:00

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie - grubasy mają cięzkie życie :-))))
>
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

A ja mam wprost przeciwnie, wszędzie na wyprzedażach "wpadam" na 40, 42, 44
a rozmiaru 36 ani śladu!! i to samo z butami, to co jest fajnego żadko bywa
w rozmiarze 37 :(((
Może zaczniemy razem chodzić na zakupy?

Moni

1. Data: 2003-07-02 18:43:51

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
44
> a rozmiaru 36 ani śladu!! i to samo z butami, to co jest fajnego żadko

Ja tez jestem Wrocławianką i tez mam problemy z zakupem ubranek
dla siebie. Jestem duuuuza dziewczynką ;) mierzaca całe 182 cm
i jak juz cos zanajde dla siebie odpowiednio długiego, to jest to równie
nieodpowiednio szerokie :(.
Eh... Wrocław miastem nietypowych kobiet???

iza

1. Data: 2003-07-02 18:51:41

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd napisał:
> [...]
> Korony też obserwuję obniżki. Umówiłąm się z mama na przyszły tydzień
> na wyprawę po sklepach. Ciekawe, czy w AE też jest coś ciekawego?

A gdzie szukac czegos na AE? Bo jak cos to sie rozejrze, jesli chodzi o
Ekonomiczna to jutro ide po papiery zeby zostac studentka :).

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-02 18:54:14

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza b. napisał:

> [...]
> nieodpowiednio szerokie :(.
> Eh... Wrocław miastem nietypowych kobiet???

We Wroclawiu IMO naprawde kupic cos wymiarowego. Ja np. ostatnio bylam
na zakupach w celu stania sie posiadaczka jakis bluzeczek letnich. Albo
byly przesadnie dlugie albo za krotkie. I w ogole nie moglam znalezc
topow czarnych. I jak dobrze ze jestem rodowita krakowianka i jezdze tam
czest w tym na ciuchowe zakupy - gdzie jest taniej :).

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

[obnizka ceny] Lakiery MaxFactor