Wrogom dedykuję :-)

31. Data: 2009-04-24 09:54:08

Temat: Re: Wrogom dedykuję :-)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież wcale na nie nie reagujemy, nie gorszymy się, nie jesteśmy
> zobowiązani do ustosunkowywania się...

No właśnie patrzę na to XLko jak na stado ptaków z upodobaniem
rozdziobujących inne, bo maja innego koloru pióra w ogonie.
I powiem szczerze, chyba tępa jakaś jestem, bo zrozumieć nie mogę, jak
inteligentni ludzie dają się tak....wpuszczać...Na kolorowe piórka...

M.

32. Data: 2009-04-24 10:00:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bredzisz Vilarze.
Patrz po prostu uważniej.

--
CB

33. Data: 2009-04-24 10:04:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrzę, patrzę CBnecie właśnie.... i ze zdumieniem przecieram oczka.
Napisałam w wątku wyżej....coś na ten temat.

M.

34. Data: 2009-04-24 10:09:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśl _zanim_ wyciągniesz wnioski.

--
CB

35. Data: 2009-04-24 10:17:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myśl _zanim_ wyciągniesz wnioski.

Nie zawsze mi się chce ;-)

A tak serio, to w sumie taką mam metodę działania: mnożenie prawdopodobnych
rozwiązań, i późniejsze wybranie jednego.

M.

36. Data: 2009-04-24 10:18:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Nie zawsze mi się chce ;-)
>
> A tak serio, to w sumie taką mam metodę działania: mnożenie
> prawdopodobnych rozwiązań, i późniejsze wybranie jednego.

A potem co?

Saulo

37. Data: 2009-04-24 10:18:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem co?

Jak to co?
Potem ..... w nogi :-)))))

M.

38. Data: 2009-04-24 10:20:27

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Jak to co?
> Potem ..... w nogi :-)))))

Faktycznie, przypominasz zajączka.

Saulo

39. Data: 2009-04-24 10:21:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To bardzo źle, że tworzysz zbędny i bezwartościowy szum informacyjny
zamiast przedstawiać coś co może choć po części być pomocne innym
IMHO.
Wymiana takich ~opinijek do niczego sensownego w zasadzie nie prowadzi.

--
CB

40. Data: 2009-04-24 10:22:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, przypominasz zajączka.

To teraz powiedz co konkretnie masz na myśli.
I może wyartykułujesz wreszcie o co Ci chodziło z tymi worami.

Jak zaczniesz się teraz bawić w kolejne półsłówka i niedomówienia, to
odpadam. M.

Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...
Michałowi