Wrogom dedykuję :-)

21. Data: 2009-04-23 19:10:43

Temat: Re: Wrogom dedykuję :-)
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 20:10, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:98a0f04a-0b50-4086-ac64-0fb2b7d7565f@
y7g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
> wcześniej, bez żadnego mojego udziału, wpisał na listę moich wrogów w
> nim samym funkcjonującą, i to na pierwszej i jedynej, honorowej
> pozycji.
> Ja listy swoich wrogów nie tworzę - tworzą ją oni sami, w sobie
> samych :-)
> I na tym właśnie polega przewrotność i mądrość tej sygnaturki :-)
>
> Pozdrawiam wszystkich wrogów.
>
> --
> "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału"
> :-P
>
> Dobre. Jesteś pełna miłości po Łagiewnikach.

Nie po to tam jechałam - miłości miałam i mam dosyć. Jechałam po
odpowiedź na kilka pytań i ją otrzymałam, jak zawsze.

> Możesz na nowo grzeszyć myślą, mową i uczynkiem - zwłaszcza pisanym.

Mogę na nowo grzeszyć? - spowiedź to nie jest wieczorna kąpiel w
pianie...

22. Data: 2009-04-23 20:05:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Mogę na nowo grzeszyć? - spowiedź to nie jest wieczorna kąpiel w
> pianie...

Więc znów piany nie bij.

Ewa

23. Data: 2009-04-23 21:10:46

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
On 23 Kwi, 13:40, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> [...]
>
> --
> "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału"

> Iksełko- ta sygnaturka jest wewnętrznie sprzeczna.

Rozumiana wprost - na pewno. Dlatego dedykowana moim wrogom - bo są
prości, żeby nie powiedzieć prymitywni... :-)

Tego nie wiem- może i nawet prości i prymitywni. Jednakże fakt jest faktem:
wcale ich nie miłujesz. Za to masz dużą skuteczność w doprowadzaniu ich do
szału. Chociaż sama wiesz, po co to robisz?

Chiron

24. Data: 2009-04-23 21:21:07

Od: x...@h...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:138d63ae-2f0d-457c-9e65-18d6ca319d58@
> [...]
> wcale ich nie miłujesz. Za to masz dużą skuteczność w doprowadzaniu ich do
> szału. Chociaż sama wiesz, po co to robisz?

A to ja do wrogów się zwracam? Może wymienisz kogoś konkretnie?

25. Data: 2009-04-23 21:26:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

x...@h...com pisze:

> A to ja do wrogów się zwracam? Może wymienisz kogoś konkretnie?

Głupimi cipami i paskudnymi weszkami nazywasz oczywiście przyjaciół.

Ewa

26. Data: 2009-04-23 21:29:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Głupimi cipami i paskudnymi weszkami nazywasz oczywiście
> przyjaciół.

To takie czułe żarty inteligęcji świętokrzyskiej. Tylko my maluczcy
się nie poznali, jak zwykle.

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-04-23 21:44:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@h...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
> [...]
> szału. Chociaż sama wiesz, po co to robisz?

A to ja do wrogów się zwracam? Może wymienisz kogoś konkretnie?

Obserwując Twoje działanie na grupie: całkiem sporo Twoich wystąpień
odbieram jako obliczonych na wkurzenie kilku grupowiczów. Działasz na
zasadzie: "walnąć w stół, a nożyce same się odezwą", albo wręcz w mojej
ocenie prowokujesz niektórych grupowiczów, a potem - jak Cię odbieram-
odnajdujesz się w utarczkach słownych.
Pytałaś, czy mogę wskazać konkretnie kogoś. Mogę- ale nie chcę. Po co? Mam
przekonanie, że sama wiesz.
pozdrawiam

Chiron

28. Data: 2009-04-23 22:16:59

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> To takie czułe żarty inteligęcji świętokrzyskiej. Tylko my maluczcy
> się nie poznali, jak zwykle.

I jak milczymy, to mówimy yes yes yes!

michał

29. Data: 2009-04-23 22:19:14

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości

> Ależ Ikseleczka,ty nie masz wrogów tylko wyśmiewaczy;-)

W samą dziesiatkę. :)

michał

30. Data: 2009-04-24 03:47:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Mogę na nowo grzeszyć? - spowiedź to nie jest wieczorna kąpiel w
pianie...

Czy powiedziano - "idź i więcej nie grzesz"?
Czy pojedziesz tam kolejny raz w tym samym celu?

W Biblii napisano, że przed skruchą potrzebna jest naprawa tego co
zniszczylismy własnym grzechem. Dokonałaś?

Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...
Michałowi