Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?

51. Data: 2005-09-07 23:39:39

Temat: Re: Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?
Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
news:1wvvy69vedit$.146u8s0okc6zg$.dlg@40tude.net...
> Cześć Jagoda:)
> Dzieci nie są konsekwentne, nie ma się co denerwować:), same się nauczą
> konsekwencji w miarę zdobywania wiedzy...

No tak, nawet przez myśl mi nie przeszło, że to boletusowy potomek dorwał
się do komputera pod jego nieobecność i naklepał tego "badziewia", a Boletus
nie chcąc się do tego przyznać, wstawia kolejne farmazony, z których nic nie
wynika. To by się zgadzało (:-))).

> Pozdrownienia dla Sylwka:),

Dziękuję (:-) pozdrowienia przekazałam .

> przekaż proszę, że moja L ręka już w formie,
> możemy się próbować:))

To zapraszam na próbę .
No, no, ... aż strach się bać (:-).

Nocne pozdrówki - Jagoda