Wszystkim

91. Data: 2019-02-15 21:24:50

Temat: Re: Wszystkim
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/01/2019 o 07:04, j...@o...pl pisze:

> [...]
> Dlatego też to do Niego należy osądzanie wszystkich istot z naszej planety
> i nikt, naprawdę nikt Mu tego odebrać nie może, bo za ten "luksus" wycierpiał.
> Jednakże On, nawet z Duchem Chrystusem, nie może stawiać się wyżej
> od Boga i Ducha Świętego.
> 3. Naprawdę nie ma szans rozstrzygnąć tego, nie tylko w naszym, ale we wszystkich
> światach, czy Bóg, nawet Stwórca, czy Duch Święty jest najważniejszy.
> 4. Nie ma nic ponad Miłość Chrystusa, ani nic ponad Boga, który wszystko
> może, ani nic ponad Ducha świętego, który też wszystko to uwzględnia.

wiary ci u nas dostatek, jakkolwiek i te przyjmujemy, jednakoz silni
jestemy, i zaden wyimaginowany stwor nie bedzie nam kaszlal w bulke

--
gazebo

92. Data: 2019-02-16 00:57:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 lutego 2019 21:24:52 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> wiary ci u nas dostatek, jakkolwiek i te przyjmujemy, jednakoz silni
> jestemy, i zaden wyimaginowany stwor nie bedzie nam kaszlal w bulke
>
> --
> gazebo

nie kreuj się na obrońcę wiary, ni naukowców, bo nie ma w tobie nic z tych rzeczy.

93. Data: 2019-02-16 06:11:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 23:57, j...@o...pl pisze:

> nie kreuj się na obrońcę wiary, ni naukowców, bo nie ma w tobie nic z tych rzeczy.

od kreowania zdaje sie jakby jestes ty

--
gazebo

94. Data: 2019-02-16 10:08:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-15 o 09:08, j...@o...pl pisze:

> [...]
> w ponadwymiarowy wymiar, co i tak w rozpatrywanym wymiarze,
> dla jego uczestników, nigdy nie będzie widoczne, ani nawet prawdziwe.
> Anioły np. pochodzą z ponadwymiaru najprawdopodobniej, to takie wielobarwne
> strzępy niesamowitej energii, ale ja mogę je zobaczyć tyko w tym wymiarze,
> znaczy w tamtym, ale zobrazowanym na mój i nie ma żadnych szans, przynajmniej
> dopóty, dopóki jestem w wymiarze cielesnym, a myślę, że nie ma szans na zawsze,
> abym mógł je zobaczyć tak jak się widzą same, lub tak jak je widzi i czuje
> Bóg Wszechmogący, choć mam prawo wymagać, aby był Dobry.

Ale ogólnie cudy są, albo przynajmniej były? Przecież chcemy w nie
wierzyć. Trzecia ręka i czwarta to zdaje się już nie długo nie będzie
zasługiwała na miano cudu, poznaliśmy się już na znaczeniu komórek
macierzystych, a więc wystarczy pomanipulować genami i będziemy w stanie
tworzyć jednostki uwarunkowane do pracy fizycznej, bez odwoływania cie
do czegoś nadprzyrodzonego.

Skoro w powłoce cielesnej nie możemy odczuć obecności Aniołów to skąd, z
czego teoria że w ogóle istnieją?

95. Data: 2019-02-16 10:09:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-15 o 09:21, j...@o...pl pisze:

> Ojejku, być może będę mógł je zobaczył prawdziwie,
> ale tylko chyba wówczas, gdy sam będę Aniołem.

A chciałbyś Je zobaczyć? Jeżeli w ogóle są to nie wiadomo co
reprezentują.. Może to właśnie One sprawiają że przez całą naszą
egzystencję musimy walczyć o kolejny dzień wegetacji?

96. Data: 2019-02-16 10:10:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-15 o 08:39, j...@o...pl pisze:

> przepraszam Bardzo, że wszystkie prawa fizyki w naszym wszechświecie
> zostały zdeterminowane pod istnienie struktur, które sprzyjają życiu, to jest
pewne; znaczy pewne na tyle, że każdy najdrobniejszy błąd uniemożliwiałby
> życie cielesne.
> stąd właśnie najbardziej prawdopodobnym jest, że Bóg Stwórca istnieje,
> natomiast ja wiem to także stąd, że do mnie przemówił.
>
> także, w moim logicznym rozumowaniu, a Bóg jest cholernie logiczny,
> naprawdę nie da się przyjąć, że jakakolwiek Istota istniała wcześniej,
> aniżeli warunki na jej zaistnienie.
>
> naprawdę inaczej nie mogę wytłumaczyć ani istnienia Boga Wszechmogącego,
> tym bardziej Samoistnego Istnienia Wszechczasoświata, w którym Bóg mógł zaistnieć.
>
> pozdrawiam,
> jacek

Tak, tylko jedno wydaje się być wielce prawdopodobne - że Stwórca, a
właściwie Stwórcy istnieją bądź istnieli. Pojedynczy Stwórca nie
tworzyłby rzeczywistości (czyli materii, życia itd) w takich
skrajnościach. W więc było ich co najmniej dwu - jeden reprezentujący w
naszym rozumieniu Dobro a drugi Zło.

97. Data: 2019-02-16 19:05:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 10:08, Trybun wrote:

> [...]
> do czegoś nadprzyrodzonego.
>
> Skoro w powłoce cielesnej nie możemy odczuć obecności Aniołów to skąd, z

Podobno, kiedyś odczuwaliśmy.

// może, 'ktos', 'pomanipulował' 'genami'?

98. Data: 2019-02-16 19:14:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 10:09, Trybun wrote:

> A chciałbyś Je zobaczyć? Jeżeli w ogóle są to nie wiadomo co
> reprezentują.. Może to właśnie One sprawiają że przez całą naszą
> egzystencję musimy walczyć o kolejny dzień wegetacji?

A jak się to ma do tego, że posiadamy trójaspektowa* dusze?

*)
- wegetatywną
- zmysłową
- transcendentną

(c) Arystoteles ze Stagiry

99. Data: 2019-02-16 19:21:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 10:10, Trybun wrote:

> [...]
> tworzyłby rzeczywistości (czyli materii, życia itd) w takich
> skrajnościach. W więc było ich co najmniej dwu - jeden reprezentujący w

Mistycy, w zamierzchłych czasach uważali trocha inaczej.

https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

100. Data: 2019-02-17 09:02:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-16 o 19:14, Ilona pisze:

> A jak się to ma do tego, że posiadamy trójaspektowa* dusze?
>
> *)
> - wegetatywną
> - zmysłową
> - transcendentną
>
> (c) Arystoteles ze Stagiry

Jak na razie _żadnej_ duszy nie stwierdzono u istot ludzkich.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!