Wszystkim

251. Data: 2019-03-03 20:55:55

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 20:28, j...@o...pl wrote:
> [...]
PO,

> nie:))) to tak się nie przekłada:) niech już tam żyją we swej szczęśliwości,
> a że wielkie spustoszenia zdrowotne osobie mi najbliższej uczynili, to bez
> znaczenia przecież dla mnie; całkowicie o tym nie wiem.
>
> Dobro moja kochana rozmówczyni nie wraca do ciebie, i już wystarczająco
> długo żyję na tym świecie, by to wiedzieć. Zresztą osobiście nigdy takiej
> ludzkiej sprawiedliwości nie oczekiwałem; zawsze się cieszę, gdy za okazaną
> pomoc nie będę obmówiony, czy coś w tym stylu - pretensje mają tylko ci, którzy za
swe dobro dobra oczekują.

Jeden taki tu napisał, że wszystko co nas i naszych bliskich spotyka,
jest swego rodzaju deformacja przestrzeni, którą sami powodujemy.

to tu:
https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf

//zgodnie z sugestią niektórych przeglądarek, strona może powodować
szkody, najczęściej, jako zmianę postrzegania rzeczywistości.

252. Data: 2019-03-03 20:59:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

253. Data: 2019-03-03 21:30:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 20:56:35 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

PO,

> Jeden taki tu napisał, że wszystko co nas i naszych bliskich spotyka,
> jest swego rodzaju deformacja przestrzeni, którą sami powodujemy.

:))) fajnie, to powiedz jednemu takiemu, że jak mąż i żona całkowicie
inaczej myślą o danej sprawie, to spotyka ich wspólna wypadkowość.
dodaj na dzień dzisiejszy z 8 miliardów ludzi i obwieść im, że mają,
na co zasługują. dodaj do tego Boga i duszę, każde jestestwo-sumienie,
bo przecie to wszystko jest takie proste, jak deformacja deformacji przestrzeni.

co do filmu, który ty lub gazebo mi przedstawiłaś,(https://www.youtube.com
/watch?v=FPGEULrtuow&feature=youtu.be&t=48+%3E), to jest w nim sporo prawd
i sporo nieprawd, a niektórych rzeczy sam nawet chyba nie umiałbym określić.

jeśli chcesz się zapytać o jakiś aspekt na YT zawarty, chętnie pomogę,
o ile tylko będę w stanie. jednakże proszę nie mieszać duszy z moim sumieniem,
bo najprawdopodobniejsze będzie to, że po tym życiu moja dusza pójdzie tam,
gdzie chce, i ja też tam, gdzie chcę lub gdzie mnie Bóg pośle.
i dobrze byłoby, aby Wszechmogący zapewnił mi nierozerwalność, o czym zresztą
pisałem już wcześniej, więc wie o tym doskonale.

jacek

254. Data: 2019-03-03 22:16:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 21:30, j...@o...pl wrote:

> [...]
> i dobrze byłoby, aby Wszechmogący zapewnił mi nierozerwalność, o czym zresztą
> pisałem już wcześniej, więc wie o tym doskonale.

Deformacja pola. To nazwa, jak każda inna. Samo pojęcie 'pola', jest
dość abstrakcyjne. Jakoś to musiał nazwać, chocby po to aby mogł o tym
pisać a czym to naprawde jest tego możemy nie dowiedzieć się nigdy.

A co to jest ta obiecana nierozerwalność?

255. Data: 2019-03-03 22:52:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 21:00:19 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

28f5d84f.pdf

przepraszam Ilonko, ale chyba dla idiotów.
mam pracownika, który wszedł kiedyś w te spfawy,
szczęściem pokwapiłem się do niego wreszcie zajechać.

patrzę, a tu cała bez mała ścianka wylepiona jest sentencjami tak
urągającymi logice i ludzkości, że przypomniała od razu mi się
właśnie indoktrynacja, którą kiedyś przeszła Basia i Anka, w związku z Amway,
z których ta pierwsza obraziła się na lat może 10 na moją żonę,
choć bardziej na mnie, jednak po tym czasie bardzo przepraszała,
że chciała nas tym uraczyć, ponieważ ją wkręcono w to, a ona im wierzyła.
Z Anią Roszkowską było łagodniej, bo kilka razy przy okazji przywieźliśmy jej
jakieś produkty z Białegostoku, bo tłumaczyć dla zakochanego można przecież,
że partner go w trąbkę robi, ale zakochany i tak przecież tego nie zrozumie.
Znaczy zrozumie dość często, tylko w poniewczasie, co wszakże normalne.

Wracając do Jarka, to powiedziałem mu, tak jak kiedyś swemu bratu Piotrkowi,
który od niego był dużo lotniejszy i niezłomny w swym charakterze człowiek:
"książki są dla ludzi mądrych". A te wywieszki u Jarka były po prostu głupie;
ta sama amway-owska stylistyka mówienia, choć traktowały o duszy, wspaniałości
jego ponad świata istotami, takie tam cuda niewidy. Chłopak potem poszedł
do lekarza i dotąd pracuje, choć cienie na oczach na zawsze już mu pozostaną.

Teraz hoduje gołębie i wszyscy w Suwałkach z tej branży zwracają się do niego
"Mistrzu". i to jest dobre, bo choć ortograf, że pożal się Boże,
to jednak znalazł wreszcie coś, czym może imponować. a że wiem, że było to też
moim kosztem, to inna sprawa, której nie chce mi się tu rozwijać.

Konkludując: jeśli chcesz, podawaj mi te linki, ale nie podawaj dla idiotów.
jeśli prosić oczywiście można.

jacek

256. Data: 2019-03-03 23:00:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 22:17:10 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> pisać a czym to naprawde jest tego możemy nie dowiedzieć się nigdy.
>
> A co to jest ta obiecana nierozerwalność?

nie wiem, bo nic w tym względzie mi Bóg nie zapewnił,
ale najpewniej tak się stanie, bo swej duszy więzić nie zamierzam.
po prostu za dużo przeze mnie wycierpiała, abym mógł jej cokolwiek nakazać.

a że chciałbym mieć z nią, kiedy już będę o niebo lepszy,
jakąś łączność, jeśli tylko będzie to możliwe, to nawet ona to doskonale rozumie.

jacek

257. Data: 2019-03-03 23:15:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 22:52, j...@o...pl wrote:

> [...]
> moim kosztem, to inna sprawa, której nie chce mi się tu rozwijać.
>
> Konkludując: jeśli chcesz, podawaj mi te linki, ale nie podawaj dla idiotów.

Ten pierwszy bezpośredni link zniknie za dwa miesiące a gdy ktoś będzie
czytał groupe za pół roku może doznać lekkiej frustracji, dlatego
podałem ten drugi, który mam nadzieje, bedzie tam przez lata.
Co do meritum, to wszystko o czym pisze autor znane jest we wszystkich
chrześcijańskich religiach od początku ich istnienia. Także refleksja
nad własnym postępowaniem, znana, jako rachunek sumienia, modlitwa o
przebaczenie i żal za grzechy, we własnym sumieniu nie są niczym nowym
dla żadnego Chrześcijanina. Najistotniejsze w tym jest to, że rachunek
sumienia, żal za niewłaściwe postepowanie, prośba o wybaczenie oraz
modlitwa, nikomu napewno nie zaszkodzi.

258. Data: 2019-03-04 07:22:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 23:15:45 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> dla żadnego Chrześcijanina. Najistotniejsze w tym jest to, że rachunek
> sumienia, żal za niewłaściwe postepowanie, prośba o wybaczenie oraz

Ilonka, w tamtym tekście jest wiele prawd, ale już sam wstęp strony odstrasza.
Później też są takie wstawki, że trudno mi nie odnosić wrażenia,
że nie są tendencyjne.

dobrze już, niech będzie; obiecuję, że całość przeczytam wnikliwie.

jacek

259. Data: 2019-03-04 12:43:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 06:32, j...@o...pl pisze:
> [...]
Nieba,

> Całkowicie błędna interpretacja. Wyobraź sobie że Bóg może upoważnić
> człowieka, aby wybrał taki rozwój świata duchowego, jaki uważa za stosowny.
> I zapewniam cię, że wszystko to będzie w myśl woli boskiej,
> jednak nie dlatego, że Bóg tak zaprogramował, ale dlatego że człowiek
> ten, z samej swej nienaruszalnej woli, też wybierze Dobro.
>
> I bierze się to stąd, że jest to jedynym możliwym wyjściem, aby wszystkim
> pozwolić na istnienie.
>
> jacek

Jest to tylko jedna z metod niewolenia jednostki. W sumie my od robota
też nie oczekujemy aby myślał tak jak my tego chcemy, on ma tylko
realizować wgrany mu program. U nas wygląda to tak - przez okres
wegetacji utrzymywać jednostkę w dobrej kondycji, uczestnicząc
jednocześnie w procesie reprodukcji. Nie ma żadnej przesłanki aby sądzić
że Stwórcy/om zależy na tym komu będziemy bić pokłony i oddawać cześć
jako stworzycielowi/elom, i czy to jakiś dla nas przywilej, i dowód że
On/Oni zrobił to z miłości do nas?

260. Data: 2019-03-04 12:45:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 07:25, j...@o...pl pisze:
> [...]
> że już samo to, że żyjesz, jest wystarczającym powodem.
> A że nie cały czas będziesz miłował go całą swoją duszą i całym sobą,
> to tez wiadome; nawet Pan Jezus zarzucił Mu, że Go opuścił, choć przecież
> nigdy tak nie było. Pewnie, że trochę różne aspekty, jednak istota sprawy
> zawsze jest taka sama w samej swej istocie.
>
> Proszę sobie uświadomić, że Bóg nikogo nie opuszcza, ani nie kara za miłość,
> której wobec Niego strzeliście żywić już nie potrafimy. Jednak wdzięczność
> powinna pozostać w nas, bo nie wymaga ona od nas niczego, prócz zwykłej prawdy.

Wrócę do sytuacji fabrycznego robota, za to że powstał ma nam być
wdzięczny, mało tego, mamy z tego powodu oczekiwać od niego miłości i
wdzięczności?

W swoich rozważaniach dopuszczam również to że Stwórca/y o nas po prostu
zapomnieli. Czy nie daje do zastanowienia to że te wszystkie "wizje,
bliskie spotkania itd" to tylko przeszłość. To oczywiście nie sprawia że
jesteśmy tworem wolnym i suwerennym, bo nie wg takiego programu nas
stworzono,. Różnica jest tylko taka że możemy już nie mieć nad sobą
bieżącego nadzoru.

> upodobni się, bo całkiem nie musimy walczyć; walczymy tylko dlatego,
> że nasza cywilizacja jest póki co mało ucywilizowana.

Nie, nie taką utworzono naszą rzeczywistość, tu aby był dzień to musi
być również noc, aby był określony kolor to musi być dla niego kontrast,
dobro - zło itd. Jednym słowem - jedno warunkuje drugie.

> przestań. na poziomie abyśmy my mogli zaistnieć wyposażył nas we wszystko,
> co niezbędne. i nadal na tym poziomie istnieć możemy, jednakże w przyszłości
> powinniśmy coraz bardziej umieć odczuwać istoty w umysłowym sensie istniejące,
> tzn. odczuwające ból pomiędzy istnieć, a nie istnieć.
>
> pozdrawiam,
> jacek
>
> przecież wiesz, że Bóg współdziała z Naturą, i też między innymi dlatego
> wszystko jest niezdeterminowane, w tym nasza wola, poza Dobrocią.

Tak, nie ulega wątpliwości że jest Autorem Stworzenia zarówno lamparta
jak i antylopy. Dlaczego skoro jesteśmy Jemu podobni to tak ciężko nam
to zrozumieć że tak samo kocha tego drapieżnika jak i jego ofiarę?

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!