Wszystkim

261. Data: 2019-03-04 12:46:53

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 07:39, j...@o...pl pisze:

> żeby Stwórcy pokazać, że jesteśmy coś warci, najpierw należałoby
> płakać bardziej niż bóbr rzewnymi łzami, i prosić, błagać nawet
> nigdy nie rozumiałymi słowami, że bez Niego nie da się żyć,
> choćby poprzez zarzuty i wyklinianie, i do tego całą składnie tego zdania
> i wszelkie implikacje, pomiędzy normalnością a niechybnym szaleństwem, zrozumieć.
>

> pozdrawiam,
> jacek

Na logikę to oczywiście masz rację. Ale w takie uwarunkowanie( chęć
pokazania że jesteśmy lepsi, że jednak różnimy się od bliźnich) nas
wyposażono.

262. Data: 2019-03-04 12:48:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-02 o 21:05, Ilona pisze:

> Jaka kara? W jakimś matrixie żyjesz?
> Przecież całe te przemiany, ('transformacja ustrojowa'), w latach
> 80-dziesiątych przygotowywane były ze 20 lata wcześciej, już w latach
> 60-dziesiątych. Wymagało to obsadzenia odpowiednimi ludzmi kluczowych
> stanowisk i dopilnowania, aby byli posłuszni, (tzw: haki, np: z akcji
> 'hiacynt').
>
> //spodziewaj się jeszcze nie jednej sensacji i 'odbrązowienia'
> niejednego popiersia.

Wrócimy do tematyki grupy, czyli psychologi. Dlaczego jakaś dyktatorska
łachmyta nakłada na mnie karę za lekceważący mój stosunek do jego
obiektów uwielbienia. Natomiast on  może spokojnie niszczyć obiekty
mojego szacunku a nawet zakazuje publicznie  mi o nich mówić w sensie
pozytywnym? Tu i tylko tu mamy jakiś matrix, droga koleżanko.

263. Data: 2019-03-04 12:49:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 07:56, j...@o...pl pisze:

> przepraszam Trybunie, że się z tobą sprzeczam; wszak nie chodzi już
> o jakąs przekorę, ale naprawdę nie da się narzucić komuś uczuć
> na trwałe; i tak zawsze będę wiedział, co stara się mi ktoś wmówić,
> choćby nie wiem jak silna była sugestia, a co w pełni świadomości uważam.
> tak skrótowo mówiąc wszystko musi zgadzać się z logiką, a także duszą
> i jestestwem, jak i wszelkimi implikacjami, zarówno na poziomie ziemskim,
> diabelskim, jak i niebiańskim.
>
> mówiąc prościej zawsze muszę być też sobą, aby cokolwiek było Prawdą.
>
> jacek

Nie ma mowy o żadnym sprzeczaniu - ot, taka sobie luźna wymiana poglądów.

Myślę że jednak da się.. co jakiś czas sztucznie wprowadzony bodziec i
mamy albo ciągłą pełną euforię, albo całkowitą apatię, i oczywiście całą
gamę stanów pośrednich.

264. Data: 2019-03-04 12:50:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 18:18, Ilona pisze:

> Powiedział bym, że bardzo dobry!

A tylko czasem robi sobie wolne w różnych częściach świata. Wojny,
umierające z głodu dzieci, pedofile w czarnych sukienkach...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

265. Data: 2019-03-04 12:50:52

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 08:24, j...@o...pl pisze:

> ojejku, bo jest to, mimo wszelkiej odrębności, tym samym,
> co ona pragnie. popatrz na to tak, że wszelkie "polecenia",
> jakie wykonujesz, są tym samym, jakbyś ty komuś je wydawał,
> gdybyś to tobie one pierwsze wpadły na myśl.
>
> to jest naprawdę proste.
>
> jacek

Już to mnie od innych odróżnia że ani nie lubię wydawać rozkazów i
poleceń ani tym bardziej ich przyjmować.

Zdaje się mityczna komuna byłaby  jedynym szczęściem jakie może spotkać
człowieka. Czyli bez wegetacji na zasadzie wyścigu szczurów, bez
dominacji i podległości.. ch*ra rozmarzyło mi się, i to na trzeźwo i w
środku dnia..

266. Data: 2019-03-04 15:23:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 12:50, Trybun wrote:

> Już to mnie od innych odróżnia że ani nie lubię wydawać rozkazów i
> poleceń ani tym bardziej ich przyjmować.

Jesteś przedstawicielem klasy średniej, w ujęciu klasycznym.

> [...]
> człowieka. Czyli bez wegetacji na zasadzie wyścigu szczurów, bez
> dominacji i podległości.. ch*ra rozmarzyło mi się, i to na trzeźwo i w

To nie komuna. W komunie, niezmiennie trwa walka klas o środki produkcji
a właściwie o zarząd nad nimi, ( i w konsekwencji o wpływ na podział dóbr ).
To co opisujesz, to tak własnie wygląda społeczeństwo zlożone w
większości z klasy średniej.

267. Data: 2019-03-04 15:24:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 12:50, Kviat wrote:

> A tylko czasem robi sobie wolne w różnych częściach świata. Wojny,
> umierające z głodu dzieci, pedofile w czarnych sukienkach...

Gupis.

Mylisz Boga z jakimś stróżem nocnym, albo milicjantem.

268. Data: 2019-03-04 15:40:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 12:48, Trybun wrote:

> [...]
> mojego szacunku a nawet zakazuje publicznie  mi o nich mówić w sensie
> pozytywnym? Tu i tylko tu mamy jakiś matrix, droga koleżanko.

Na tym polega zarządzanie społeczeństwem.
To najprostrza z metod cybernetyki społecznej, polegająca na
przeciwstawianiu jednej grupy społecznej, drugiej grupie.

Gdyby, wszyscy wszystkich szanowali i tolerowali, to nie potrzebna była
by tzw. 'wadza'.

tu nowa wersja, poszerzona o grupy społeczne, posiadające najwiekszy i
niewyczerpywalny, potencjał rewolucyjny:
https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=9

269. Data: 2019-03-04 15:43:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 15:40, Ilona wrote:

> [...]
>
> tu nowa wersja, poszerzona o grupy społeczne, posiadające najwiekszy i
> niewyczerpywalny, potencjał rewolucyjny:

dla uściślenia, metoda nazywa się 'tolerancja represywna'.
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk

270. Data: 2019-03-04 15:52:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-04 o 15:24, Ilona pisze:

> Gupis.
>
> Mylisz Boga z jakimś stróżem nocnym, albo milicjantem.

Czyli celowo tworzy wojny, głodujące dzieci i pedofilów w czarnych
sukienkach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!