Wszystkim

341. Data: 2019-03-12 09:57:36

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-11 o 20:29, Ilona pisze:

> Nie w tym rzecz, aby krytykować 'wadze', lecz w tym, aby nie dać się
> manipulować.

Już brak krytyki wobec oczywistego - ( w słowniku ludzi kulturalnych
brak słów którymi można by nazwać to wystarczająco negatywnie) ,
świadczy że jesteś zmanipulowana.

342. Data: 2019-03-12 09:59:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-11 o 21:17, Ilona pisze:

> [...]
>
> //np: przejmowaniu wpływu nad środkami produkcji, służą różnego
> rodzaju dotacje, ulgi, zwolnienia, dopłaty, itd, itp.
> Proces ten dotyczy wszelkich środków produkcji, zarówno należącymi do
> klasy średniej, jaki i do klasy posiadającej, tzw. kapitalistów.
>

> Co do demokracji, już Marx zauważył, że jeśli zdobędzie się władze w
> sposób demokratyczny, to również należy ją oddać w sposób
> demokratyczny. Z tego powodu dostawał sraczki na samą myśl, że
> proletariat może przejąć władze w inny sposób, niż rewolucyjny.
> Krótko mówiąc, chodziło o to by przejąć władze terrorem i utrzymać ją

Bzdety, frazesy powtarzane bez głębszego zastanowienia. Generalnie
chodzi o dominację nad drugim człowiekiem, i jakby nie patrzeć nic od
samego początku się nie zmienia w tej kwestii. Świat nadal jest
podzielony na posiadaczy (władzy, pieniędzy itd) i ich sługi. Skąd tylko
te głosy uwielbienia z samego dołu dla takiego stanu rzeczy? Tak, zwykły
rab broni swojego ciemiężyciela,. Pytanie czy to głupota wyssana z
mlekiem matki niewolnicy czy sam z siebie ma problemy z postrzeganiem
wykoślawionych prawideł które obowiązują. Trwa walka powiadasz, pokaż
więc siły w Polsce które na dzień dzisiejszy walczą o normalność.. Pokaż
w świecie.. Co to za pieprzenie o klasach - wróg człowieka -  zaraza
kapitalistyczna jest jedna.

Marxa też trzeba umieć zrozumieć, taki Kali czy rasowy kapitalista nigdy
zrozumie jego przemyśleń. Generalnie chodziło mu o Równość a nie o to
żeby się nad kogoś wywyższać.

343. Data: 2019-03-12 10:00:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-11 o 21:25, Ilona pisze:

> Nie rozumiesz procesów państwotwórczych?
> Zastanów sie, skąd wzieła sie szlachta?
> Skąd wzieli się rycerze, rycerz senioralny, monarcha, monarchia?
>
> Wyobraź sobie, że współcześnie w Europie istnieją monarchie, w których
> szlachta dba o swoich poddanych i nie niszczy swojego państwa, swojej
> własności.

Patologie tych mechanizmów rozumiem aż za dobrze. Nie zdarzyło w
historii się aby szlachta wykreowała się jakimiś dobrymi uczynkami wobec
bliźnich.

Skąd rycerze - a czy i dzisiaj ich nie mamy - ot choćby dzielna,
bohaterska Jessica z inwazji USA na Irak. Przecie ona w "bohaterstwie"
przebiła nawet naszego Zawiszę Czarnego.

A ty sobie wyobraź państwo bez tych wszystkich "szlachetków" których to
zwykły człowiek musi utrzymywać.

344. Data: 2019-03-12 10:01:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-11 o 21:26, Ilona pisze:

> Mów za siebie :)

Musiałbym mieć przekonanie że np. z tobą jest inaczej, że akurat ty nie
z tych ciemnych.

345. Data: 2019-03-12 10:02:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-11 o 21:30, Ilona pisze:
> [...]
youtu.be&t=15

> Chyba nie wysłuchałeś całości z należytą uwagą?
>
> // może poczytaj:
> https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-01-01-A
NTYKULTURA-POJECIA.html#2

Sorry, ale nie mam ani czasu ani środków (net mobilny z limitem) na to
abym mógł sobie pozwolić na klikanie w linki.

346. Data: 2019-03-12 12:58:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jednocześnie jest to klasa, która może istnieć samodzielnie, nawet w
> warunkach, w których nie istnieją inne klasy społeczne, lub nie istnieje

Co za bzdura.
Zbuduj samodzielnie samochód. Albo telefon komórkowy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

347. Data: 2019-03-12 17:44:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-12 09:57, Trybun wrote:

> Już brak krytyki wobec oczywistego - ( w słowniku ludzi kulturalnych
> brak słów którymi można by nazwać to wystarczająco negatywnie) ,
> świadczy że jesteś zmanipulowana.

Puste słowa niewiele zmienią, nawet nie wszyscy zrozumiają.

348. Data: 2019-03-12 18:15:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-12 09:59, Trybun wrote:

> [...]
>
> Marxa też trzeba umieć zrozumieć, taki Kali czy rasowy kapitalista nigdy
> zrozumie jego przemyśleń. Generalnie chodziło mu o Równość a nie o to

Tak mówisz, jak byś zupełnie nie rozumiał procesów kulturotwórczych,
dzięki którym powstała cywilizacja w której obecnie żyjemy.

Zrozum, że te procesy wytwórcze, społeczne, klasowe, to nie jest wymysł
ideologów teoretyków, tylko procesy _naturalne_.
Taka jest rzeczywistość.

To ideologie marksistowskie są nierzeczywiste i jak pokazuje historia,
wszędzie i zawsze prowadzą nieuchronnie do nędzy i terroru.

//popatrz co się dzieje w Wenezueli, która powinna być od dawna,
'Dubajem', 'Kuwejtem', czy 'Arabią Saudyjską' Ameryki Południowej, a od
miesięcy brakuje benzyny.

Już poprzednio pytałem, kto, (w/g Marx'a), będzie cokolwiek produkował?
Jak wyobrażasz sobie rozwój kultury, czy cywilizacji, w sytuacji, gdy
wszyscy będą zdemotywowani?

Szczerze polecam zapoznaj się z wnioskami z eksperymentu Calhouna
zwanego mysią utopią.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Calhouna

349. Data: 2019-03-12 18:19:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-12 12:58, Kviat wrote:

> Co za bzdura.
> Zbuduj samodzielnie samochód. Albo telefon komórkowy.

Eee, ty chyba jakiś 'gupi' jestes?

//jednak, z pewnością, brakuje ci wyobraźni.

350. Data: 2019-03-12 18:31:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-12 10:00, Trybun wrote:

> [...]
> przebiła nawet naszego Zawiszę Czarnego.
>
> A ty sobie wyobraź państwo bez tych wszystkich "szlachetków" których to

Widać z tego, że żyjemy w w różnych, (nie tych samych), matrixach :)

//zapomiałeś co słynny rzecznik, Jerry U. powiedział, na którejś tam
konferencji prasowej?
https://www.google.com/search?&q='Rząd+sie+sam+wyżyw
i!'

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!