Wszystkim czubom,

61. Data: 2019-01-03 17:43:59

Temat: Re: Wszystkim czubom,
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-02 23:18, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
typu "jak trwoga to do Boga" (typu pożar, powódź, zawalenie się domu

które mogą nawet dziać się publicznie pod jednym warunkiem, że się dzieją
samurajów, co było dozwolone, ale zasady honoru wymagały dyskrecji.

zatrudnia tylko kilku techników operatorów po kilkumiesięcznym kursie.

zdobyli większej popularności. Nie było w Japonii czegoś takiego jak zachodni

> [...]
> nauczyciela - wcześniej niby porządnego człowieka, który nauczał o zagrożeniach
> właśnie NWO, marksizmem i podobnymi rzeczami.
> Owinęli sobie tego Asaharę wokół palca, tak że zaczął aprobować terroryzm
> i podobne rzeczy jako legitne rozwiązania. To był chyba jedyny ich udany "marsz
> przez instytucje". Oczywiście nie twierdzę, że Asahara był bez winy, bo powinien
> był ich wypierniczyć od samego początku z dojo, a nie ulegać ich wpływom
> i brudnej forsie. Do prowokatorów należy stosować zasadę "Timeo Danaos et dona
> ferentes", inaczej prędko staniesz się takim samym ścierwem jak oni.

Przed tymi czarownikami nie tak prosto się ustrzec.
Narazie, wszyscy przyjaznie się uśmiechają, pytanie tylko, czy to
szczery uśmiech?
http://www.trilateral.org/

62. Data: 2019-01-03 21:30:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-03 o 17:43, Ilona pisze:

> Przed tymi czarownikami nie tak prosto się ustrzec.
> Narazie, wszyscy przyjaznie się uśmiechają, pytanie tylko, czy to
> szczery uśmiech?

Dobre pytanie.
Czy ten szczery uśmiech tzw. "narodowców", nienawidzących innych ludzi,
jest faktycznie przyjazny?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2019-01-03 21:45:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-03 21:30, Kviat wrote:

> Dobre pytanie.
> Czy ten szczery uśmiech tzw. "narodowców", nienawidzących innych ludzi,
> jest faktycznie przyjazny?

A pytasz o jakiś konkretny wybrany naród, czy tak ogólnie?

64. Data: 2019-01-03 21:48:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-03 o 21:45, Ilona pisze:

> A pytasz o jakiś konkretny wybrany naród, czy tak ogólnie?

A czy narodowość jakoś zmienia "szczery" uśmiech tzw. narodowców?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2019-01-03 22:07:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-03 21:48, Kviat wrote:

> A czy narodowość jakoś zmienia "szczery" uśmiech tzw. narodowców?

To zależy od narodu.

66. Data: 2019-01-04 11:00:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-03 o 22:07, Ilona pisze:

> To zależy od narodu.

Uzasadnij.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2019-01-04 12:06:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 17:44:36 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Przed tymi czarownikami nie tak prosto się ustrzec.

Ach, to łajdaki ostatnie! Czy to nie oni grób i piekło zbrodniczego wahabizmu
jako przyszłość dla Islamu zaplanowali?

Wszystko, co wymyślają, to żeby spieprzyć i rozpieprzyć.

68. Data: 2019-01-04 12:35:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 4 stycznia 2019 12:06:19 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Ach, to łajdaki ostatnie! Czy to nie oni grób i piekło zbrodniczego wahabizmu
> jako przyszłość dla Islamu zaplanowali?
>
> Wszystko, co wymyślają, to żeby spieprzyć i rozpieprzyć.

PS. Widziałaś może film "The Holy Mountain" (1973) Jodorowsky'ego?
Jak oni pozwolili nakręcić mu taką ostrą satyrę na ich organizację?

69. Data: 2019-01-04 18:37:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-04 12:35, Jakub A. Krzewicki wrote:

> PS. Widziałaś może film "The Holy Mountain" (1973) Jodorowsky'ego?
> Jak oni pozwolili nakręcić mu taką ostrą satyrę na ich organizację?

Może dlatego, że wtedy jeszcze, był prawie całkiem surrealistyczny?
Albo, liczyli, że utknie w dystrybucji.

70. Data: 2019-01-04 18:47:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-04 11:00, Kviat wrote:

> Uzasadnij.

No jak możesz publicznie o to pytac?
Toż to rasizm w najczystszej formie.
Czy Ty aby nie jesteś krypto_faszystą?

Mnie tez malo dziwi
Nie dziwi nic.
Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?