Wszystkim czubom,

71. Data: 2019-01-04 21:30:10

Temat: Re: Wszystkim czubom,
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-04 o 18:47, Ilona pisze:

> No jak możesz publicznie o to pytac?
> Toż to rasizm w najczystszej formie.
> Czy Ty aby nie jesteś krypto_faszystą?

O czym ty bredzisz? Przecież to ty twierdzisz, że to zależy od narodu, a
nie ja...
Znowu ci się poplątało :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2019-01-05 00:29:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-04 21:30, Kviat wrote:

> O czym ty bredzisz? Przecież to ty twierdzisz, że to zależy od narodu, a
> nie ja...
> Znowu ci się poplątało :):)

i do tego jeszcze internacjonalista.

To jak nazywa sie taka formacja polityczna?

73. Data: 2019-01-05 00:37:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 4 stycznia 2019 18:38:12 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Może dlatego, że wtedy jeszcze, był prawie całkiem surrealistyczny?
> Albo, liczyli, że utknie w dystrybucji.

Gdzieś w podobnym czasie pokazała się w Rosji Sowieckiej powieść "Przenicowany
świat" braci Strugackich. Też cenzura puściła.

74. Data: 2019-01-05 01:41:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-05 00:37, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Gdzieś w podobnym czasie pokazała się w Rosji Sowieckiej powieść "Przenicowany
> świat" braci Strugackich. Też cenzura puściła.

Mogło to pełnić role oswajania społeczeństwa przez nową władze. W 66
wraz z Leonidem B, przyszła cała masa nowych i z nowymi zadaniami.
Pod przełomie lat 70-80-dziesiątych, w PRL, gdy rezim przejmował władze,
Szulkin nakręcił kilka filmóe własnie s-f, z naciskiem na f.

Czy nie tak własnie załatwili Geniusza Karpat?
https://www.youtube.com/watch?v=pakx7-1Z1hQ

75. Data: 2019-01-05 10:17:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> Szulkin nakręcił kilka filmóe własnie s-f, z naciskiem na f.
>
> Czy nie tak własnie załatwili Geniusza Karpat?

Dokładnie!
Bywa też zabiegvodwrotny. Też dobra metoda oswajania. Oglądałeś ,,Drogówkę"?
Po obejrzeniu najpierw nasunęło mi się pytanie, no jak ONI pozwolili na
nakręcenie takiego filmu o Policji?! A zaraz potem pomyślałam - no przecież
po to, aby pośledni (czyli ten najliczniejszy) widz z automatu potraktował
tę KINOWĄ(sic!) sfilmowaną PRAWDĘ jako s-f. I tak właśnie ten film traktuje
widz żtp. typowy. Nieliczna reszta natomiast dobrze wie, że PRAWDA w tym
filmie to zaledwie czubek góry lodowej jeśli chodzi o Policję. Ale cóż
znaczy ta reszta wobec masy? Masa jest już oswojona, co najwyżej uzna
,,resztę" za głupków.
Co znaczę tu ja sama (no, nie sama, ale we dwojkę z mężem, Bogu ducha winni
oboje), która z mafijnymi metodami i układami w Policji miałam przykrą
OSOBISTĄ styczność i już dokładnie wiem, czym jest Policja tam w samym
środku? Ta pokazana (częściowo) w ,,Drogówce"?
Nic nie znaczę.
Nie trafię nijak do typowego widza. Typowy widz roześmieje mi się w twarz i
powie ,,Naoglądałaś się ,,Drogówki" i demonizujesz. Przecież gdyby to była
prawda, TO BY O TYM FILMU NIE NAKRĘCILI!"
:-(

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

76. Data: 2019-01-05 10:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> powie ,,Naoglądałaś się ,,Drogówki" i demonizujesz. Przecież gdyby to była
> prawda, TO BY O TYM FILMU NIE NAKRĘCILI!"

Zresztą to samo dotyczy filmu ,,Kler". To dlatego spodziewanego efektu
,,Kleru" nie ma i nie będzie - czyli ani wśród kleru nic się nie zmieni, ani
wśród wiernych. Ludziska obejrzeli FILM - i nic więcej się nie stało.
Patrzą, jaki tam nowy repertuar idzie, co tam na horyzoncie na weekend.
I NIC SIĘ NIE ZMIENI.

77. Data: 2019-01-05 10:28:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 stycznia 2019 10:17:53 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> powie ,,Naoglądałaś się ,,Drogówki" i demonizujesz. Przecież gdyby to była
> prawda, TO BY O TYM FILMU NIE NAKRĘCILI!"

Czyli efekt Goldsteina z 1984 Orwella.

78. Data: 2019-01-05 19:01:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-05 10:24, XL wrote:

> [...]
> wśród wiernych. Ludziska obejrzeli FILM - i nic więcej się nie stało.
> Patrzą, jaki tam nowy repertuar idzie, co tam na horyzoncie na weekend.

Tak, od tego jest kino.
Włodzimierz L. już dawno o tym wiedział.

Ten od "Kleru", teraz serial kręci, o Piastach.
Jest szansa na nowy paszkwil.

79. Data: 2019-01-06 12:09:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-05 o 10:24, XL pisze:

> Zresztą to samo dotyczy filmu ,,Kler". To dlatego spodziewanego efektu
> ,,Kleru" nie ma i nie będzie - czyli ani wśród kleru nic się nie zmieni

Nikt rozsądny zmiany wśród kleru się nie spodziewa.

>, ani
> wśród wiernych.

Wśród wiernych też nie.

Za to wiernych będzie coraz mniej.

> Ludziska obejrzeli FILM - i nic więcej się nie stało.

Stało się.
Więcej ludzi przejrzało na oczy.

> Patrzą, jaki tam nowy repertuar idzie, co tam na horyzoncie na weekend.
> I NIC SIĘ NIE ZMIENI.

Cały czas się zmienia. Jeszcze zbyt wolno, ale się zmienia.
Nawet kler to zrozumiał, dlatego wykonuje nerwowe, ale na razie nic nie
znaczące ruchy.
Na razie nic nieznaczące, bo wie, że wierni mają gwałcone dzieci gdzieś,
a koniunktura polityczna (w tym kraju) sprzyja uprawianiu tego procederu
nadal. Gdyby kler miał pewność, że władza się nie zmieni, to olałby
temat całkowicie. Nie ma tej pewności, stąd te pozorowane skruchy i
wzywanie do modlitw za ofiary.
Wydaje im się, że w razie czego będą mogli powiedzieć: jak to nic nie
zrobiliśmy, przecież modliliśmy się za ofiary. Ale tylko im się tak
wydaje, bo takie tłumaczenie działa tylko na ich zmanipulowanych i
wypranych z uczuć wiernych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Mnie tez malo dziwi
Nie dziwi nic.
Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?