Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)

11. Data: 2009-10-04 10:52:46

Temat: Re: Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rth" <r...@g...com> wrote in message
news:99b96c76-3788-4e5a-b582-da8f6c6cde19@p36g2000vb
n.googlegroups.com...

http://www.elektro-sklep.pl/index.php?products=produ
ct&prod_id=78

12. Data: 2009-10-04 11:20:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
news:ha9uub$7vh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> "rth" <r...@g...com> wrote in message
> news:99b96c76-3788-4e5a-b582-da8f6c6cde19@p36g2000vb
n.googlegroups.com...

http://www.centrumelektroniki.pl/Gniazdo_typu_niemie
ckiego_16A250V_gumowe_czarna_2210,p47834.html

13. Data: 2009-10-04 16:55:37

Od: rth <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 13:29, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> Pozostaje tylko dorobić sobie przejściówki "na kablu" czyli niemieckie
> gniazdo i wtyczka i taka para polska w postaci przedłużaczy. A propos - co
> to za miernik?

Voltcraft Energy-Check 3000.

14. Data: 2009-10-04 16:56:07

Od: rth <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 11:45, "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> wrote:
> Tez mialem podobny problem. Przejsciowke znalazlem w OBI we Wrocławiu. z
> jednej strony żeńska schuko a z drugiej meska normalna z otworem na bolec
> uziemiajacy. Rzeczywiscie trudno to bylo znalezc.

O, dzięki za hinta. Poszukam w Obi.

15. Data: 2009-10-04 16:58:43

Od: rth <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z takich luzem, to najrozsądniejsze cenowo znalazłem tutaj:
http://muzyczny.pl/pokaz.pl?id=119256
http://muzyczny.pl/pokaz.pl?id=116527

16. Data: 2009-10-04 17:00:31

Od: rth <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 11:01, Qwerty <k...@j...pl> wrote:

> Kup sobie "niemiecki" przedłużacz i wymień wtyczkę na "polską".

Idea słuszna, gdybym miał pod ręką jakikolwiek niemiecki Baumarkt, z
którego mógłbym pozyskać ichniejszą wtyczkę + gniazdko to tak bym
właśnie zrobił :)

17. Data: 2009-10-05 07:22:54

Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

rth pisze:

> Idea słuszna, gdybym miał pod ręką jakikolwiek niemiecki Baumarkt, z
> którego mógłbym pozyskać ichniejszą wtyczkę + gniazdko to tak bym
> właśnie zrobił :)

Bywają w polskich, ostatnio widziałem Leroy Merlin.

18. Data: 2009-10-05 07:28:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwerty" <k...@j...pl> wrote in message

> Bywają w polskich, ostatnio widziałem Leroy Merlin.

Podałem linki - do gniazd przelotowych (na kabel) z uziemienim typu Schuko i
przedłużaczy typu Schuko - uniwersalny (wtyk wchodzi do polskich gniazd z
kołkiem).

Płyta betonowa KRATKA na trawe
Lodówka
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?