Re: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania

Data: 2010-09-19 11:25:33
Temat: Re: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania
Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe co piszesz. Tu o Calgonie.
>
> A teraz może o wybielaczach - to też są mistyfikacje? np. Wanish i podobne
> produkty?
>
> Potrafisz wyjaśnić podobnie sens/bezsens używania wybielaczy "chlorowych"
> lub "tlenowych"
>

> --
> Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
>
> Proszę o wsparcie
> mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875
>
> Dziękuję za donację.

Nie chce mi się tłumaczyć komuś kto zbiera na psychiatrę. A tak przy okazji.
Żeby iść do lekarza psychiatry nie trzeba mieć ubezpieczenia ani pieniędzy.
Debilizm jest taką plagą w polskim społeczeństwie, że rząd zadecydował o
bezpłatnym dostępie do przychodni które finansuje z pieniędzy podatników.
Rejonizacji też nie ma. Ale jeśli jeszcze cokolwiek do Ciebie dociera to w
dyskusji o oświetlaniu mieszkania światłem UV jest trochę o nowoczesnych
wybielaczach. Jak by Ci było mało to jeśli nie masz bana na Googlach to sobie
znajdziesz.