Wybory pod kontrolą obywatelską!

61. Data: 2015-02-20 18:55:29

Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 18:37, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

To wiem.

Q, farbowana

62. Data: 2015-02-20 18:57:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 18:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Qrczakowi chodziło zapewne o brak sensu zestawiania
> razem liczebności dwu RÓŻNYCH zbiorów...
> Bo jak sama wiesz na swoim przykładzie, petycję
> podpisują również ludzie, którzy filmu nigdy nie obejrzeli.

Nie. Chodzi coś zupełnie innego, w jednym i drugim przypadku chodzi
oczywiście o "luty"... hłe hłe

63. Data: 2015-02-20 18:59:17

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

>>> PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i

> A to sobie z matmy o proporcji przypomnij.

Ale przecież nawet na grupie były oswiadczenia ze ktos podpisał, ale filmu
nie widział...

BTW skąd wiedzą ile osób film oglądało?

64. Data: 2015-02-20 18:59:18

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> _K_I_N_O_ debilu

Hmm, przeciez mozna było na canal+ obejrzeć.
Tego nie uwzględnili...?

65. Data: 2015-02-20 19:08:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:53:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-20 18:33, obywatel XL uprzejmie donosi:

> A ty na kalendarz zerknij.

Niom, patrzę - 2014. Wtedy grali. Ale niezbyt intensywnie, żtp. To gdzieś
JESZCZE grają? Nie? - no widzisz, widać im analitycy wytłumaczyli, żeby nie
ma co w POLSCE liczyć na sensowną (finansowo) oglądalność, bo Polacy nie
gęsi i swój... rozum mają 3-)

--

XL
pewni siebie.

66. Data: 2015-02-20 19:25:24

Od: "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> "Szanowni Państwo,
>
> dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY. To esencja demokracji i
> chyba nikt nie ma wątpliwości, jak ważna jest ich przejrzystość, uczciwe
> liczenie głosów oraz podawanie wyników bez zwłoki.

W tyłek wsadż te swoje "odezwy do narodu". Kolejny krętacz.

MW

67. Data: 2015-02-20 19:25:29

Od: "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.szkolnictwo.pl/szukaj,Tajno%C5%9B%C4%87_w
ybor%C3%B3w

> Protokoły nie są tajne - nie zawierają danych osobowych wyborców.

Co ty powiesz? Spadaj agitatorze.

MW

68. Data: 2015-02-20 19:34:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Ale przecież nawet na grupie były oswiadczenia ze ktos podpisał, ale filmu
> nie widział...

Nawet od osoby z którą właśnie wymieniłeś parę słów: XL oświadczała że nie
oglądała i podpisała.

> BTW skąd wiedzą ile osób film oglądało?

Chyba wiedzą ile biletów na film sprzedano?
Pirackich kopii pewnie nie liczyli... więc obejrzało pewnie więcej liczba
tych, co bilety kupili.

69. Data: 2015-02-20 19:46:15

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 05:50, MarkWoydak pisze:

> W tyłek wsadź tą swoją "petycję". Chcesz po naszych plecach dopchać się
> do koryta?

XL boj sie, ubek pajdak nie chce ustapic tobie miejsca przy korycie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

70. Data: 2015-02-20 19:49:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

>Hmm, przeciez mozna było na canal+ obejrzeć.
>Tego nie uwzględnili...?

No nie, bo nie wyszło by in 100tys.

Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.
sprzatanie wspolnego...
sprawa wodomierza