Re: Wybuch gazu -W butli

Data: 2015-02-23 02:44:48
Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

W dniu 2015-02-23 o 00:26, XL pisze:

> Powiem tak: cieszcie się, że żyjecie (widocznie szczelna była), a głupi to
> ma szczęście. //o "panu gazowniku"

Nieszczelność nie spowoduje wybuchu, wybuch nastąpi, gdy zbierze się
odpowiednia mieszanka gazu z powietrzem, o ile pamiętam między 9 a 15%
gazu propan-butan w powietrzu inaczej nie wybuchnie. Widziałaś może jak
się spawa rury przesyłowe z gazem ziemnym? Widocznie nie, bo byś
zawiadomiła wszelkie służby, że Ci panowie chcą pół dzielnicy albo i
miasta wysadzić.