Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].

From: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania].
Date: Fri, 21 Jan 2000 23:24:43 +0100

Witam !

Agata Jurkiewicz wrote:

> Jestes po prostu bezczelny,

Oh Agatko dla Ciebie wszystko :) Przeciez z taka bezczelna,
rozkapryszona panienka to tylko tak moge rozmawiac.

Dziecinko przeciez Ty w ogole nie wiesz co sie stalo !!!

PS > Bez pozdrowien -

> Agata Jurkiewicz

Brawo. Twoi obroncy widza teraz ze moje oceny byly jak najbardziej
trafne. Nie dosc ze tepa jestes z chemii to jeszcze nie pozbawiona
chamskiego wychowania. Brawo, lubie takie dziewuchy :->

Poczytaj madralo co pisza inni. Nie przezywaj tego co ja pisze bo jak
widac caly czas to za trudne dla Ciebie. No ale wart Pac Paca. Vivat
warszawka !!!!

a zeby bylo do rymu to dedykuje Ci watek Resume EOT

- bos warta tego pajaca :)

A.A.

usilujac teraz, kiedy wykazuja Ci ze nie masz