Re: Wyjaśnienie? ;->

1. Data: 2000-03-07 20:37:52

Temat: Re: Wyjaśnienie? ;->
Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar 2000 16:44:58 GMT, Marcin Debowski <a...@s...pl.eu.org> wrote:
: Łukasz Grochal in <8...@l...rotfl.eu.org> wrote:
: >k...@k...net (Katarzyna Kulpa) pisze:
: >
: >> : Zachowałem się jak obrzydliwy wodorost
: >> jak wodorost moze byc obrzydliwy? sushi nie jadles? :)
: >
: >Sigh... no dobrze. Zachowałem się jak obrzzydliwy-wodorost-ale-nie-z-sushi :P
:
: Z sushi też niestety różnie bywa. Zależy na jakie nori się trafi. Też
: potrafi śmierdzieć jak dzika świnia w tydzień po morskiej kąpieli :(

hm, jak dotad zawsze trafialam dobrze. na sucho (bez dodatkow) tez lubie.

: FUT pl.rec.kuchnia

zauwazony :)

kasica
--
k...@k...net
the way of the samurai is one of immediacy