Baranina, gdzie mozna kupic.

1. Data: 2000-03-08 01:02:03

Temat: Baranina, gdzie mozna kupic.
Od: trastevere <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Serwus, nie wiem czy lubicie ale ja przepadam za baranina.tylko...
Mam ogromne klopoty z zakupieniem.
Jakbyscie wiedzieli o specjalistycznych sklepach lub moze nawet o
osbach prywatnych to prosze o informacje.
Ps.jakies przepisy tez by sie przydaly(znam gulasz irlandzki.baranine
w pomidorach,i kilka innych.
Pozdrawiam wszystkich.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-03-08 19:32:17

Temat: Odp: baranina
Od: "Zalewscy" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trastevere wrote:
.... przepadam za baranina.

....znam (przepis) na gulasz irlandzki, baranine
w pomidorach i kilka innych.

Dobra baraninka nie jest zla. Fakt, ze nabycie ladnego
kawalka jest klopotliwe. Ja mam zaprzyjaznionego rolnika.
A przepisy? Czlowieku, badz dobrym samarytaninem ;-DDD
i podziel sie z innymi.
Smakosze wszystkich kuchni laczcie sie!
Ula

1. Data: 2000-03-09 08:52:18

Temat: Re: Baranina, gdzie mozna kupic.
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyscie wiedzieli o specjalistycznych sklepach lub moze nawet o
> osbach prywatnych to prosze o informacje.

W Warszawie pod Hala Mirowska.

1. Data: 2000-03-09 21:12:55

Temat: Odp: Baranina, gdzie mozna kupic.
Od: "Krzysztof" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktos wiedzail gdzie mozna kupic baranine lub najlepiej
cale jagnie w okolicach Szczecina to prosze o odpowiedz i zapraszam
na konsumpcje latem na wyspie na Miedzyodrzu zapewniam miejsce
w lodzi na doplyniecie.
Krzysiek

-
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

Użytkownik trastevere <j...@m...com> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:8a48q8$j59$...@n...deja.com...

1. Data: 2000-03-10 18:49:23

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również przepadam za baraniną - rodzinnie - dlatego, że mój ojciec je
hoduje. Od Szczecina dosyć daleko, ale jak komuś bardzo zależy... Konkretnie
hodowla znajduje się 15 km od Sławna (25 od Słupska). Baraninka bardzo
ekologiczna - zwierzęta nie są tuczone w sposób przemysłowy (tzn. nie
stosuje się w ich żywieniu pasz wzbogaconych hormonem wzrostu). Ale też cena
jest niezbyt niska. Dla jagniaków w przedziale 10 - 13 kg - 12 -15$ za
kilogram żywca.

Asmira

1. Data: 2000-03-18 16:59:36

Od: af <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Asmira wrote:

> [...]
> jest niezbyt niska. Dla jagniaków w przedziale 10 - 13 kg - 12 -15$ za

$15 za kg zywca???? Chyba to jagnieta ze zlotym runem...Taniej sie oplaci
sprowadzic gotowe udzce z Nowej Zelandii...
Ludzieeeeee..Tu w USA baranina nie jest tania, ale bez przesady....
F.

1. Data: 2000-05-02 09:51:29

Od: c...@a...net.pl (CELEJ) szukaj wiadomości tego autora

Temat baraniny jest super tylko podaj mi namiary na miejscowosc lib adres
gdzie moge przyjechac aby se w to miesko zaopatrzyc cena nie jest wygórowana
Celej ----- Original Message -----

--
----
Sklep internetowy za darmo w ramach serwera

Re: Wyjaśnienie? ;->
2 salatki: z kopru wloskiego, pomaranczy
Re: Witam...
Co to jest v8 ?
Soda