Wyjscie z/bez meza

41. Data: 2008-01-23 09:05:19

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

> Jjak się ludzie nie widzą przez 20 lat to raczej trudno tak w drugim
> zdaniu wypalić 'rozwodzę się, żona mnie zdradza, mam kredyt na 50 lat i
> chore nerki'.

A ty wtedy na to:
No patrz, poznaj mojego męża, Pana Molnarka.
Jest Dyrektorem banku, da Ci lepszy kredyt. Żona Cię zdradza z Mężem
Jolki, o tam siedzi. Może w zamian odda Ci nerkę? A jeśli chodzi o
rozwód to pogadaj właśnie z Jolką, jest prawnikiem, w tej sytuacji na
pewno poprowadzi Twoją, o pardon chyba Waszą, he, he sprawę :-)

> Nie kojarzę - rozjaśnij?

Pierwszy z brzegu przykład: "Niania" (ale ta amerykańska, chociaż polski
odcinek w tym temacie też był, fatalna kalka)
Spotkanie klasowe po latach i panika, bo trzydzieści już pękło, a na
spotkanie nie ma z kim pójść. Ta ma męża adwokata, ta lekarza, itp.
Ostatecznie na wysokości zadania staje niezawodny Pan Shefield i ratuje
biedna Nianię efektownym wejściem jako Mąż :-D

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

42. Data: 2008-01-23 09:08:20

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ależ ufają żonie. Nie ufają tylko tym wszystkim mężczyznom dookoła :-D

Znaczy co, że gwałcić będą? Aż tak złe mniemanie mieć o środowisku, w którym
się żona wychowywała.... nono...

Agnieszka

43. Data: 2008-01-23 09:15:26

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> A ty wtedy na to:

Chyba do Ciebie nie dotarło ... napisałam, ze trudno tak od raz przejść na
takie poważne/intymne tematy.
A tym bardziej jeszcze z mężem koleżanki w roli wybawcy z tychże.

> No patrz, poznaj mojego męża, Pana Molnarka.

Pan MOLNARka by skonał ze śmiechu ;-P

> Pierwszy z brzegu przykład: "Niania" (ale ta amerykańska, chociaż polski
> odcinek w tym temacie też był, fatalna kalka)

Achaaaa ... toż kalka ale nie do końca bo nawet jak są organizowane
oficjalne zjazdy abslowentów u nas (a na razie to my o skrzyknięciu sie
przywatnym danej klasy rozmawiamy) to także nie ma tam zaproszęń z osobami
towarzyszącymi.
Znaczy w moich 2 liceach i na 2 studiach nie było ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

44. Data: 2008-01-23 09:15:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

> Czuj się też ze wstydem wycofnięty ...

Znowu te socjotechniczne chwyty :-) No dobra:

Ale znaczy Ty się wstydzisz (masz rację powinnaś się wstydzić), czy ja
mam sie czuć zawstydzony? Na mnie to nie działa :-)

> jakoś nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie co się takiego stanie
> jak jakis facet zacznie podrywać Twoją żonę?

Ależ jestem, tylko to chyba będzie dłuższa wypowiedź,
więc zmontuję ją już wieczorem. Mam nadzieje, że wybaczysz? :-)

Stalker

45. Data: 2008-01-23 09:17:40

Od: Sekretka <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 09:34, "MOLNARka" <M...@M...pl> wrote:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> Ooooooo jeeessssuuuuuuuuu ... makabra po prostu.
>
> No i co z tego?

Jak to, co z tego?
A to, że z tego mogą wyniknąć różne dziwne rzeczy.

> Baw się dobrze z Twoim mężem niekulturalnym zazdrośnikiem.

A co to znaczy?
Czy to taki co od razu na dzień dobry w mordę wali wszystkich kolegów
Żony.

> I zepsuj ten wieczór innym.

Nie, wtedy to by było ciekawie.
I może wtedy wszyscy by go sami zapraszali na następne spotkania.
Zamiast kolejny raz wspominać "papier w dziurce od klucza".

> Mój nie jest.

A Mój jest i idzie ze mną na każde spotkanie, ale nie żeby mnie
pilnować, ale dla towarzystwa.
Poza tym wszyscy Go uwielbiają, bo jet duszą towarzystwa.
Ale przecież jest tylko "niekulturalnym zazdrośnikiem"

> Osobiście wpółczuje.

Ależ nie ma czego.

Sekretka

46. Data: 2008-01-23 09:19:45

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> Ale znaczy Ty się wstydzisz (masz rację powinnaś się wstydzić),

A czego konkretnie?

> czy ja mam sie czuć zawstydzony?

To Ty sie wstydzisz odpowiedzieć na zadane pytanie.
Cofnę to - jak odpowiesz ... na razie robisz unik.

Pozdrawiam
MOLNARka

47. Data: 2008-01-23 09:21:24

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makiavelli" <n...@s...pl> napisał

> Ciekawe czy jak Twoja zona idzie na ploteczki z kolezankami do pubu to
> tez z nia idziesz?

Nosz gdzie? sama? bez męża? Nie chodzi przecież ;-)))
Toż tam obcy mężczyźni będą (jacyś w pubie zawsze są, nie?) i jeszcze zaczną
podrywać ...

Pozdrawiam
MOLNARka

48. Data: 2008-01-23 09:21:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sekretka pisze:

> A Mój jest i idzie ze mną na każde spotkanie, ale nie żeby mnie
> pilnować, ale dla towarzystwa.

Kurde, a na grupę można pisać razem z żoną? :-)
Bo jak nie można i nie wypada, to będziemy niefajni :-D

Stalker

P.S. Cześć Kochanie :-)

49. Data: 2008-01-23 09:23:00

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Sekretka*. Seriously? Seriously.

> A Mój jest i idzie ze mną na każde spotkanie, ale nie żeby mnie
> pilnować, ale dla towarzystwa.
> Poza tym wszyscy Go uwielbiają, bo jet duszą towarzystwa.

Powinnaś sobie to w sygnaturkę wmontować.

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

50. Data: 2008-01-23 09:24:51

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *MOLNARka*. Seriously? Seriously.

> Nosz gdzie? sama? bez męża? Nie chodzi przecież ;-)))
> Toż tam obcy mężczyźni będą (jacyś w pubie zawsze są, nie?) i jeszcze zaczną
> podrywać ...

I jeszcze dziwne rzeczy z tego wynikną... laboga! Mimo ze w domu czeka
fantastyczny mąż, wzór wszelkich cnót ;)

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy
Homorodzice, homoadopcje
Mieszko miał wtedy siedem żon, z których wszystkie oddalił.
Impotencja bezbożników
Rozejscie się po 50