Re: Wykłady Dalajlamy

Data: 2008-12-16 23:54:06
Temat: Re: Wykłady Dalajlamy
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 16 Dec 2008 23:50:30 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Podrzuc te statystyki, ciekaw jestem jak to wychodzi.

Gdzieś widziałam statystyki na temat czytelnictwa w ogóle oraz inne, na
temat poczytności Harryego P. Można sobie podywagować, porównując je. Może
poszukam, ale raczej nieprędko. Nie mam ambicji Ci udowadniać czegokolwiek
tym sposobem - ja mam swoje obserwacje z otoczenia, a to Cię absolutnie nie
przekona.

> A myslisz ze mozna sprobowac przyjac taka szalencza teorie ze niektore
> fantastyczne moce sa proba pokazania jakis rzeczywistych zjawisk?

Jakiś przykład? - np. latanie ludzi w powietrzu w Wiedźminie czy HP.... to
a propos czego?