Re: Wykłady Dalajlamy

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wykłady Dalajlamy
Date: Wed, 17 Dec 2008 01:05:49 +0100
<df49krm68j2u.ut81acg619bg$.dlg@40tude.net> <gi7uq6$6fc$1@news.onet.pl>
<r...@4...net> <gi80e2$c5b$1@news.onet.pl>
<gi846f$oag$2@news.onet.pl> <ue90tubp51f6$.7hbhn9f6yo1b$.dlg@40tude.net>
<gi85c0$s64$7@news.onet.pl> <o...@4...net>
<gi86ph$2et$2@news.onet.pl>
<1ixbweqygujw5$.1kusqpl75qlat$.dlg@40tude.net>
<gi8h5e$76k$1@news.onet.pl> <1ko9fvia0bn87$.bpnwkxv25dyh$.dlg@40tude.net>
<gi8r27$gij$1@news.onet.pl> <1gwufc4amuhfy.18tv6n0oid746$.dlg@40tude.net>
<gi8sdo$mu4$3@news.onet.pl> <m...@4...net>
<gi91rk$858$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<14klacq0fz909$.bh37625gtzv2$.dlg@40tude.net> <gi9f65$p71$8@news.onet.pl>

Dnia Tue, 16 Dec 2008 23:55:50 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Ciekawe ilu bylo takich co od razu mieli szanse zarobic na tym co pisza.

Sporo. Np autorzy H.P. i W.
"Wcelowali" się nie tylko w rynek młodych czytelników fantasy, ale o dziwo
- w rynek DOROSLYCH czytelników. Kto by przypuszczał, że tylu dorosłych
kupi i przeczyta coraz to nowe, kolejne, tomy wymyslonych bzdetów,
równocześnie olewając naukę historii czy czegokolwiek równie, albo i
bardziej interesujacego, a lepiej związanego z życiem, na czym można się
tego życia uczyć! O czym to świadczy? - o psychicznej niedojrzalości
wielkiej części ludzi biologicznie dorosłych, przejawiającej się w szukaniu
fikcji i ucieczki od realiow i zadań dorosłości.

> A w ktorym momencie doszlas do wniosku ze osoby czytajace wiedzmina myla
> go z rzeczywistoscia?

W tym, kiedy chcą mi w rzeczywistym świecie coś wytłumaczyć, biorąc
argumenty wprost rodem z tych utworów. Nie ma to dosyć argumentów
niebajkowych?