Re: Wyleczenie padaczki

Data: 2004-08-03 11:43:59
Temat: Re: Wyleczenie padaczki
Od: "WitekS" <w...@p...onet.pl>

> A każdy lekarz medycyny pracy kilka razy się zastanowi, zanim dopuści do
> pracy kogoś, kto może w tej pracy na skutek jego decyzji stracić resztę
> zdrowia lub życie.
>
> Resztę sobie dośpiewaj:)

I tu jest paradoks bo orzecznik po 5-ciu minutach uzdrawia pacjęta i
twierdzie że jest zdolny...

> Nie jestem pewny, czy 'wyniki' pracy orzecznika od tego właśnie
> zależą...

Ano zeleżą właśnie od tego ile przyzna (albo nie) świadczeń to chyba
oczywiste, że ZUS jako pracodawca będzie zadowolony żeby wypłacać jak
najmniej świadczeń a orzecznik jako pracownik ZUS musi pracować na kożyść
swojego pracodawcy (inaczej będzie zwolniony a w kolejce czekają inni na
łatwy zarobek)

> Będę pisał jak wcześniej, bo w usenecie Panów nie ma:)

Przepraszan Panów i Panie...

> Nie mogę się wypowiedzieć, potwierdzić czy zaprzeczyć, bo Cię nie
> badałem i nie widziałem żadnych wyników badań. Na podstawie tego, co
> napisałeś mogę sobie tylko spekulować.

Badało mnie już naście lekarzy jak nie dziesiąt i wszyscy są zgodni
(oczywiście oprócz orzecznika) stan zdrowia nie pozwala na pracę w wyuczonym
zawodzie. A żaden pracodawca nie chce pracownika z padaczką (niestety)

> Mogę napisać, że moim zdaniem pacjent, który w ciągu ostatnich 3 lat
> miał choć jeden napad (a z Twojego postu IIRC wynika, ze tak było) -
> nadal powinien być traktowany jak pacjent z padaczką, zwłaszcza, jeśli
> nadal bierze leki.
> Natomiast co do tego, czy pacjent z padaczką może pracować, czy nie, i
> czy należy mu się renta, czy nie - ja wypowiadać się nie mogę, ponieważ
> nie mam po temu kompetencji. Czym innym jest rozpoznanie medyczne, a
> czym innym jego implikacje orzecznicze / prawne / whatever.

Żaden ze znanych mi lekarzy nie chce wypowiadać się na temat orzeczników
(dziwne!?)