Re: Wymiana.

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Wymiana.
Date: Fri, 16 Nov 2001 14:47:59 +0100

"Grzegorz Sapijaszko" <s...@l...immt.pwr.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:m2k7wr22oh.fsf@pluto.wroclaw.top.pl...

> Zamysł zaiście przedni... Zanim jednak coś napiszę, przedstawię się w
> kilku słowach: Grzegorz Sapijaszko, wieku średniego, z
> Wrocławia. Grupę podczytujemy (wraz z szanowną małżonką) od czasu
> jakiegoś... Pod koniec sierpnia kupiliśmy działkę na wsi, pod
> Wrocławiem, z zamiarem budowania domu. Działka duża, to i dużo ogród
> się zmieści.

Witam ziomka! Ja wprawdzie byly wroclawianin ale nawet moja zona po pieciu
latach we Wrocku teskni za Rynkiem, za Biskupinem, T-ekami i XX-latka.
Kamien z serca mi spadl. Teraz mam juz kogos, kto mi bedzie tanie rosliny ze
szkolki pod Ogrodem Botanicznym barkami podsylal, bo nad samym Kanalem
Srodladowym mieszkam i czesto widze statki z naszego miasta. Gwoli
wyjasnienia, nim nieprzyjaciele jakies, zaczna knuc i falszywe swiadectwa
skladac, w poselstwie tymczasowem w ksiestwie wschodniowestfalskim
przebywam, tuz nad Wezera i wspomnianym kanalem.

> Wracając do winorośli. Jakiś czas temu znalazłem strony Winnicy Golesz
> -- tak mnie te artykuły zafascynowały, że postanowiłem spróbować pod
> Wrocławiem winorośla uprawiać. Na jesieni przeorałem kawałek ziemi,
> zamówiłem sadzonki, na wiosnę będę sadził. O efektach będę starał się
> informować na bieżąco...
To Grzes' pewnie w Winnej Gorze, na poludniu od Wroclawia, tuz za Jordanowem
dzialke kupil. Tam rzeczywiscie Niemcy przed wojna winnice mieli. Dziadek
mowili. Ladna okolica ale ja mam swoje hektary dalej na poludnie w kierunku
na Dzierzonow.

> Pozdrawiam,
> Grzesiek, wyczekujący wiosny
> --