Re: Wynik rezonansu

Data: 2001-08-21 20:51:39
Temat: Re: Wynik rezonansu
Od: <c...@p...onet.pl>

> Dokladnie... Moj tata byl juz dzisiaj u tego neurologa... Mimo prosb - nie
> dostal skierowania do neurochirurga. Lekarz stwierdzil ze wystarcza
> masaze, leki i jakies naciagi. W zadnym wypadku operacja a skierowanie
> jest niepotrzebne, to on jest specjalista....
(...)

No coz...
To prawda, to on jest specjalista.
Pamietaj, ze to co tu napisalem jest jedynie odpowiedzia na podany przez ciebie
wynik badania TK. Nie widzialem Twojego ojca ani nie badalem. Robil to
specjalista neurolog. I jesli komus trzeba przyznac racje, to tylko jemu, bo
tylko on badal i wie, co rzeczywiscie sie dzieje.

Ja jedynie opisalem/naswietlilem problem czysto teoretycznie. Ubytki
neurologiczne musza nie byc tak wielkie, jak mozna to bylo zrozumiec z twojego
listu (napisalas, ze nie moze chodzic), wiec wedle opinii neurologa zabieg
opacyjny jest niewskazany.

Z drugiej strony (wg. opinii neurochirurgow) jedynym skutecznym leczeniem
wypadniecia tarczy miedzykregowej jest operacja.
Wynik badania mowil "...z ucisnieciem worka oponowego korzeni nerwow
rdzeniowych obustronnie i zwezajaca otwory miedzykregowe...", ty podalas, ze
ojciec nie moze chodzic, ze ma silne bole. Te dane sa wskazaniem do operacji,
ktorej nie mozna odkladac w czasie (POD WARUNKIEM, ze sie wczesniej ZBADALO
pacjenta!!!).

ZApewne w trakcie badania (przeprowadzonego przez neurologa) okazalo sie, ze
ojciec moze chodzic, lecz towarzysza temu bole - a to zupelnie zmienia postac
rzeczy, zupelnie inny obraz choroby.

I to neurolog ma racje, i to jemu musisz zaufac, a nie liscie dyskusyjnej.
Nie mozez oprzec swego negatywnego nastawienia do lekarza na fakcie, ze nie
postapil zgodnie z twoim zyczeniem (bo KTOS(ja) powiedzial, ze tak bedzie
dobrze). Jeszcze raz podkreslam: to On ma racje i to On odpowiada za swoje
decyzje. Ja za swoja podpowiedz nie poniose zadnej odpowiedzilanosci.

Cranio

PS
Jesli dzialo sie to we Wroclawiu - podaj mi na PRIVa nazwisko lekarza i szpital.