Wypadanie włosów

1. Data: 2005-09-14 08:42:21

Temat: Wypadanie włosów
Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

RATUNKU!!! :) Od miesiaca strasznie wypadać zaczęły mi włosy, nie wiem co
mam robić, przy tym zaczęły się jakieś również swędzenia skory głowy,
zmieniłam szampon na Vichy taki specjalistyczny, biore preparat witaminowy
Merz Spec Draget i nic !!! Może ktos ma jakieś pomyły?

Będę bardzo wdzięczna !!!
Pozdrawiam,
Jaga

2. Data: 2005-09-14 15:55:21

Temat: Re: Wypadanie włosów
Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem taka jest uroda włosów, ku naszj zgrozie, że wypadają. Urozmaić dietę
ptrzy okazji i staraj się nei martwić. Włosy odrastają, naprawdę. Po ciąży,
po chemii... a co dopiero bez tego:)). pzdr

3. Data: 2005-09-14 18:40:05

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaga" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmieniłam szampon na Vichy taki specjalistyczny, biore preparat witaminowy
> Merz Spec Draget i nic !!! Może ktos ma jakieœ pomyły?

Zbadaj stan hormonów. Mnie szampon Vichy pomógł, ale trzeba go
stosować bardzo długo.

4. Data: 2005-09-14 19:12:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 14 Sep 2005 20:40:05 +0200, *ela*
<news:dg9qql$hs6$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jaga" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zbadaj stan hormonów. Mnie szampon Vichy pomógł, ale trzeba go
> stosować bardzo długo.

A mnie od szamponów (kupowałam różne) wyłaziły już przy myciu i skóra głowy
swędziała. Nie mogłam sobie dopasować szamponu. Teraz myję tylko szamponem
"Garnier Fructis - szampon wzmacniający - do częstego stosowania - Włosy
Tłuste" ( z takim fioletowym znaczkiem, kulka w ramce - na opakowaniu).
Zaznaczam, że nie należy brać pod uwagę tego, że jest napisane "Włosy
Tłuste", bo ten szampon nie wysusza włosów. Włosy po nim nie wypadają i są
bardzo ładne. Sporo jest szamponów z tej serii. Kiedyś się pomyliłam i
kupiłam podobny (a nie konkretnie ten) i nie byłam zadowolona. Musiałam iść
do sklepu i kupić ten, który zawsze używam.

--
Kaja

5. Data: 2005-09-14 19:59:11

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głowy
> swędziała. Nie mogłam sobie dopasować szamponu.

Toteż ja polecam tylko szampon z apteki na te sprawy.

6. Data: 2005-09-14 22:17:45

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 14 Sep 2005 21:59:11 +0200, *ela*
<news:dg9veq$78k$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Toteż ja polecam tylko szampon z apteki na te sprawy.
Ok, przy okazji obejrzę sobie ten szampon w aptece i być może kupię. (Vishy?
- tak się pisze?)

--
Kaja

7. Data: 2005-09-15 05:28:34

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, przy okazji obejrzę sobie ten szampon w aptece i być może kupię.
(Vishy?
> - tak się pisze?)

Wg mnie-Vichy

Magda

8. Data: 2005-09-15 07:03:59

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Ok, przy okazji obejrzę sobie ten szampon w aptece i być może kupię.
> (Vishy?
> - tak się pisze?)

Dobry jest też Pregaine i Dermena.

9. Data: 2005-09-15 12:11:50

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Sep 2005 07:28:34 +0200, *Mrówka* <news:dgb0p3$o49$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Wg mnie-Vichy

Dzięki.

--
Kaja

10. Data: 2005-09-16 08:14:42

Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za wypowiedzi, najbardziej martwi mnie to, ze byłam 2
miesiące u endokrynologa Profesora i wogóle, poniewą zaczęlam miec problemy
z nadciśnieniem ( dodam, że mam 26 lat) i robiłam jakies badania w kierunku
PCO i tam inne hormony i powiedział, ze wszystko jest oki, a może nie jest
tak do końca ... (?) :(

Jaga

czy ktoś może to przetłumaczyć
zab - alergia na lekarstwo