jak wygląda śluz w stolcu

1. Data: 2005-09-14 01:20:06

Temat: jak wygląda śluz w stolcu
Od: świrek <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, proszę o pomoc, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda śluz w stolcu.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
sl

2. Data: 2005-09-16 22:53:32

Temat: Re: jak wygląda śluz w stolcu
Od: "lokis paukas" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

świrek <i...@g...pl> napisał(a):

> Witam, proszę o pomoc, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda śluz w stolcu.
> Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Śluz w stolcu jaki jest - każdy wie. Po prostu lśniące smużki w kupie.
Może jasnie nam panujący wszechdocent Furman coś natchnionego doda od siebie,
bo mi już nic naukowego na myśl nie przychodzi

--
buziaczki od lokiego paukasa

3. Data: 2005-09-17 08:44:16

Od: "Mike" <sirius[malpa]klub.no-spam.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lokis paukas" napisał:
> Może jasnie nam panujący wszechdocent Furman coś natchnionego doda od
siebie,

Może powiesz wszystkim o co chodzi z tym docentem - misiem? Twoje wypowiedzi
sa b. intrygujace ;)

M.

4. Data: 2005-09-17 14:55:31

Od: "lokis paukas" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike <sirius[malpa]klub.no-spam.chip.pl> napisał(a):
> Może powiesz wszystkim o co chodzi z tym docentem - misiem? Twoje wypowiedzi
> sa b. intrygujace ;)
Luknij w archiwum, to wszystko Ci się rozjaśni. A ja mam alergię na takiego
jednego trolla (doc. trolla), wiec na grupie medycznej się kuruję. Gostek
(doc. Gostek) albo chce zostać doktorem rehabilitowanym wszechnauk
elektrofilozoficznych, albo nie dosypia i jest nadgorliwy (a to gorsze od
faszyzmu i towarzystwa mohairowych beretów)

--
buziaczki od lokiego paukasa
Ze specjalnymim pozdrowieniami dla doktora Woźnicy, docenta Furmana oraz

Okulary - do casusa ;)
pszczola / migotanie przedsionkow
usuwanie rozstepow (u mezczyzny)
najlepszy na rynku preparat magnezowy