usuwanie rozstepow (u mezczyzny)

1. Data: 2005-09-13 20:19:51

Temat: usuwanie rozstepow (u mezczyzny)
Od: "Maciek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje Waszej porady - mam okolo 2 letnie rozstepy na rekach (glownie na
bicepsie oraz troche przedramienia), dosc spore rozmiarowo, biale, juz
wyjasnialy nieco. Slyszalem o roznych zabiegach usuwajacych rozstepy
(chemicznie, mechanicznie, laserowo itp.).
Chcialbym usunac je w sposob skuteczny, zauwazalny i trwaly, a takze -
bezbolesny. Wazne tez aby zabieg nie unieruchomil mnie na dlugo, tzn. abym
maksymalnie po paru dniach mogl wrocic do normalnego zycia i wykonywac
podstawowe prace rekami. Co moglibyscie polecic? Wiecie moze jeszcze gdzie w
Krakowie taki zabieg mozna wykonac?

Z gory dziekuje za pomoc