najlepszy na rynku preparat magnezowy

1. Data: 2005-09-13 20:04:15

Temat: najlepszy na rynku preparat magnezowy
Od: MMW <c...@g...comniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Ponieważ podczas ostatnio robionych badań wyszedł mi poniżej normy
poziom magnezu we krwi, chciałbym się zapytać, który z dostępnych na
polskim rynku preparatów zawierających ten pierwiastek uważacie za
najlepszy, to znaczy najlepiej przyswajalny, dobrze pod względem
proporcji skomponowany z witaminą B6 i ew. E oraz zawierający
odpowiednio dużo magnezu?

Słyszałem dobre opinie o Magne-B6 oraz MBE. Który z tych dwóch? A może
jest coś lepszego?

Zdrowia życzę :-)

--
MMW
"Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał,

2. Data: 2005-09-13 22:03:48

Temat: Re: najlepszy na rynku preparat magnezowy
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MMW" <c...@g...comniespamuj> napisał w wiadomości
> który z dostępnych na
> polskim rynku preparatów zawierających ten pierwiastek uważacie za
> najlepszy,

Ja tam jestem latami wierna Asmagowi - czy najlepszy nie wiem, ale na mnie
działa.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2005-09-13 22:05:55

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MMW napisał:
> [...]
> odpowiednio dużo magnezu?
>
> Słyszałem dobre opinie o Magne-B6 oraz MBE. Który z tych dwóch? A może

bardzo dobry jest laktomag b6. bardzo ważne jest zeby magnez brać z
witaminą b6 bo inaczej NIE DZIAŁA.

4. Data: 2005-09-13 23:24:15

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 14 Sep 2005 00:05:55 +0200, *Konrad* <news:dg7ig0$msl$1@opal.futuro.pl>
napisał(a):

> bardzo dobry jest laktomag b6. bardzo ważne jest zeby magnez brać z
> witaminą b6 bo inaczej NIE DZIAŁA.

A jak ktoś ma uczulenie na wszystkie witaminy B?
Ja nie mogę brać, bo mnie twarz po takich witaminkach swędzi.

--
Kaja

5. Data: 2005-09-14 01:37:07

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):

> bardzo dobry jest laktomag b6. bardzo ważne jest zeby magnez brać z
> witaminą b6 bo inaczej NIE DZIAŁA.

może nie tyle nie działa, co po prostu wchłania się dużo słabiej bez
pomocy B6

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

6. Data: 2005-09-14 06:11:09

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
od kilku lat biorę Laktomag B i jak na razie sobie chwalę, tzn. na mnie
działa. Jego cena jest przystępna, a i ilość magnezu w porównaniu z
"konkurencją" dość wysoka.

Pozdrawiam
Jarek

7. Data: 2005-09-14 07:20:48

Od: MMW <c...@g...comniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a):
> [...]
> od kilku lat biorę Laktomag B i jak na razie sobie chwalę, tzn. na mnie
> działa. Jego cena jest przystępna, a i ilość magnezu w porównaniu z

Dziękuję wszystkim za informacje :-) Po zrobieniu zwiadu internetowego i
wywiadu wśród znajomych, na "placu boju" został:

MBE
http://www.hasco-lek.pl/produkt.php?mid=&id=20

Laktomag
http://www.chance.pl/lak.html

Chociaż Laktomag faktycznie jest tańszy, to o ile dobrze rozumiem to, co
czytam, a producent nie kłamie, magnezu w MBE jest około 2 razy więcej
niż w Laktomagu, a jako "bonus" ma witaminę E. Dlatego skłaniałbym się
ku MBE, chyba, że związek magnezu, użyty w Laktomagu, jest zdecydowanie
lepiej przyswajalny, niż ten z MBE. Póki co biorę kupiony w
nieświadomości ;-) MAGNE-B6 [b. drogi, jak na deklarowaną zawartość
magnezu - odradzam].

Jeszcze jedno pytanie do użytkowników forum:
wyczytałem, że kuracja magnezowa winna trwać od 3 miesięcy, do roku.
Kiedy zatem warto zrobić sobie kolejne badanie krwi, żeby stwierdzić,
jak zażywany preparat wpłynął na poziom magnezu? Czy 6 miesięcy będzie
rozsądnym terminem? Może dopiero za rok?

8. Data: 2005-09-14 07:21:48

Od: MMW <c...@g...comniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):

> może nie tyle nie działa, co po prostu wchłania się dużo słabiej bez
> pomocy B6

Podobno wchłania się bez B6 o 20-40% gorzej - tak podają producenci leków.

9. Data: 2005-09-14 09:43:32

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

MMW <c...@g...comniespamuj> napisał(a)
wnews:4327cf51$1@news.home.net.pl:

> MBE
> http://www.hasco-lek.pl/produkt.php?mid=&id=20

Ja to lykam juz od bardzo dawna. Codziennie jedna kapsulka. Duzo tabletek,
stosunkowo niedrogi.

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2005-09-14 12:35:37

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

laktomag b6 jest najlepiej przyswajalny ze wszystkich preparatów wg tego
co słyszałem w radio podczas audycji o niedoborze magnezu. uważaj żeby
nie przadawkować bo to ejst gorsze niż niedobór.

jedzenie przed snem
Ginekolog
OLIWA +GREJFRUT
Praca w nocy