Re: Wyrostek

Data: 2004-09-05 14:00:03
Temat: Re: Wyrostek
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl>

> A kto Ciebie operował - jakiś znaczniejszy lekarz czy pierwszy z brzegu?
Bo
> jednak znaczenie ma czy operuje ordynator, który najczęściej jest
> największyma fachowcem i ma duże doświadczenie czy operuje jakiś "młodzik"
> dopiero po specjalizacji...

To, ze ktos jest zarz po specjalizacji nie znaczy ze jest zlym fachowcem, a
za dawanie lapowek mozna isc tez posiedziec. Bez sensu jest dawanie lapowek,
tu trzeba tak zrobic aby panstwo placilo godne pieniadze
lekarzom,pielegniarkom i wszystkim ktorzy pracuja w sluzbie zdrowia, wtedy
by nie brali lapowek, a wydaje mi sie, ze duzo lekarzy znowu nie bierze kasy
od pacjentow za wykonanie zabiegu, a i jeszcze to ze ktos da lapowke to nie
znaczy ze blizna bedzie niewidoczna, zawsze jest ryzyko, ze blizna bedzie
brzydka, ale coz chyba lepiej zyc z brzydka blizna niz umrzec bo ktos nie
poszedl do szpitala na operacje bo bal sie brzydkiej blizny.
Pozdrawiam
Krzysiek