Re: Wyznanie przestępcy

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Wyznanie przestępcy
Date: Wed, 8 Nov 2006 09:32:29 -0600

"Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message
news:eissud$ahl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ale ja nie mówię o raju na ziemi.

to niech bedzie chociaz to Twoim zdaniem bylo by dobrym miejscem
dla takiego gagatka na ewentulane nawrocenie.

> Tylko, że to znów dotyka tych w miarę normalnych, łobuzy zawsze znajdą
> miejsca, gdzie policja ich nie zauważy, a rodzice takich i tak mają to
> gdzieś.

ale co to zaszkodzi "normalnym"?? oni nie maja nic przeciwko, zwykle sa
wlasnie w domu i ich to nie dotyczy. jak pisalam w miejscowosci, w ktorej
mieszkam
jest taka godzina- moja corka i ja nie mamy zadnych z tym problemow, ona
o pewnych porach nie szweda sie po ulicac.
a jesli rodzice maja to gzdies to potem sad rodzinny to im jakos do glowki
wsadzi, albo zajmie sie tymi dzieciakami.

to zalezy od skutecznosci policji.

iwon(K)a